KUTUP-LAŞ-(MA)
Sen kalk;
Modernlik, çağdaşlık diye diye sola yatırdığın beyinciğinle, başörtüsünü savunduğum için bana "öküz" diye seslen.
Ben;
Düşüncelerin örümcek ağı bağlamış, İslam düşmanı mahlukatsın dediğimde.
Tahammülsüz olan ve kutuplaştıran taraf oluyorum di mi!
Sen kalk;
Üzerine giydiğin "kürk"e rağmen Kurban bayramında hayvanların kesilmesine karşıyım bu bir canavarlıktır diye çemkir.
Ben;
Sofranızda ki terbiye edilmiş bifteği, kırmızı şarapla yıkanmış ördek etini kendi baldırınızdan mı tedarik ettiniz diye sorduğumda.
Terbiyesiz olan ve kutuplaştıran taraf oluyorum di mi!.
Sen kalk;
İmam Hatiplere, Kuran kurslarına çağdışı etiketi vur, İmam Hatipliye ve Kuran Kursunda okuyanlara öcü gözüyle bak ve bunların soyu tükenmeli diye avaz avaz bağır.
Ben;
Okuduğunuz özel okulların eroin deposu ve şehvet yuvası haline geldiğini ima ettiğimde.
Gerizekalı ve kutuplaştıran taraf oluyorum di mi!.
Sen kalk;
Adeta ilahlaştırdığınız çevreler dışında seçme ve seçilme hakkımı kullandığım için bana "göbeğini kaşıyan adam makarnacı kömürcü aptal" diye hitap et.
Ben;
İnadına demokrası, inadına özgürlük, inadına Yeni Türkiye sloganları attığımda.
Ayrıştıran ve kutuplaştıran taraf oluyorum di mi!.
Sen kalk;
Bismillah görmemiş ağzınla; camiye gidene gerici, türban takana yobaz, namaz kılana radikal İslamcı, şeriatçı diye ağzına geleni say.
Ben;
Putçusun dinsizsin komünistsin ateistsin yani kısaca itsin diye tepki gösterdiğimde.
Haksız olan ve kutuplaştıran taraf oluyorum di mi!.
Sen kalk;
İbneyim lezbiyenim fahişeyim ermeniyim içiciyim seçiciyim şucuyum bucuyum itirafında bulun.
Ben;
Evet. Sen işte busun diye karşılık verdiğimde.
Küfür eden ve kutuplaştıran taraf ben oluyorum di mi!.
Hiç kusura bakma.
Ben sana gül tutan çok el uzattım ama karşılık göremedim.
Senin hezeyanlarına cevap verdiğimde kutuplaşıyorsak ve bunun sorumlusu ben isem.
Eyvallah aldım başım üstüne...
( Kutuplaş-ma başlıklı yazı şelale tarafından 8.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.