aklıma gelmişken bir kaç kelime dillendirmeye niyetleniyordum, kasıklarının en kıvrımlı kısmına. hani bazen dedikodu yapardı, gıcırdayan karyolamızda terlerimiz, etimizle... işte tam da öyle be sevgili... kanırta kanırta sarılırdım  bazen, iliklerimi emerdi işte o yokluğun... ayak bileklerinden başlayıp sarılırdım mesela toprak gibi, sonra deniz gelip sökerdi benden bileklerini, yine sarılırdım gibi... 

sabah olurdu ve kanı terleten bir yorgunlukla enjekte ederdim damarıma seni. 
gece sırnaşa sırnaşa yanıma yanaşırdı sokak kenarındaki bankın daimi pisiciği. 
sahil iyotunu biyolojik silahtan ateşler gibi indirirdi burnumun sen kokan direğine, rüzgar geçirirdi uzun saçlarımı sen diye boğazımın çevresine. sıkardı düğümü sigaramdan çıkan sen suretin ve ben asılı kalırdım arafın en azaplı kısmına... kısaca hangi kelime birikse de hiç bir kelime yetmiyor kimsesizliğime...

çok sarhoşum sevgilim...

ayılt beni gelişinle... yoksa bir köprü günah keçisi olacak ölüşümle...

erkan ulusoy...
17:08
22.08.2013


( Ayılt Beni Gelişinle başlıklı yazı e.u tarafından 22.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.