Yeni bir başlangıç yapamayacak kadardı kırgınlıklarım, düşlerim hep uzaktan bakıp güldü, ya hayata tutunduklarım?

 

Elde var hüzün,

Saksımda; zehirli sarmaşıklarım.

 

Öylesine zordu seni yaşamak, öylesine ağırdı seni sevmek.

Her şeye rağmendi, sende var olmak. Her gözyaşımda, bittiğim anlardaydı sana başlangıçlarım.

 

Benim bittiğim yerde sen başlıyordun içimde.

Mutlu, umutlu gülümseyen gözlerinle, sen doğuyordun seher vakti kızıllığında, karanlık gecelerin sabahına.

 

Sesimi duyuramadım, dokunamadığım, doyasıya bakamadığım.

Soluğumdun, soluyamadığım.

Ağladığımda omzuna yaslanamadığım.

 

Her nefes alışımda, seni her damarlarıma dolduruşumda, benim sonum oldun,

Senin ise yeni başlangıçların.

Bir duvar gibi karşımda sözlerin, altında kaldığım.

 

Sesim çıkmaz bilirsin,

Sözlerim; içime akan kanlı gözyaşında, öyle derindeki yaralarım ulaşamadığın uzaklıkta.

Benim gerçeklerim, senin düşlerin, rüzgâr misali esiyor başucumuzda.

 

İmkânsızdı.

İmkânsızlıkta kaybolduk.

Adı konmamış bir aşk masalında.

 

Ayşe MANAV

 

( Adı Konmamış Bir Aşk Masalı başlıklı yazı Ayşe Manav tarafından 12/14/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.