.






- Sen de dilsizsin ben de. Aramızda ne fark var?
- Sen yazıyorsun.
- Bu gerçek bir fark değil...

Ferit Edgü'den









Yaşanılası bir dünyanın tasarımı, yaratımı ve sunumu önemlidir aslında. Sunacaksınız ki değeri anlaşılır olsun, gözün gördüğünün ötesinde gönüllerin bütünleştiği, güçlü bir konaklama için buluşma yeri olsun dünya. Her kişinin elinde karanfiller ve güller ve kır çiçekleri sayılamasın mesela renk renk...


Öğrenir insan öğretir, öğretilir farklı ellerde. Dili yoktur, cinsiyeti, ırkı, soyu veya nesli sorgulanmaz ’insanca’ öğretilerin. Kimse olabilme çabasında insan yürütür benliğini aşkla bağlanıp tasarımı fevkalede olan hayata... Nihayet mükemmellik bile sorgulanır olur belki de günün birinde, kim bilir...


Yaşamanın öğreteni kutsaldır hangi pencereden bakılırsa bakılsın, kutsal olmalıdır zaten. Bu bağlamda ’24 Kasım Öğretmenler Günü’ tüm öğreticilerimize, hayatımızın içten tasarımcılarına, mimarlarına kutlu ve mutlu olsun... Öğrenirken garip bir tünelin içinde karanlığımızın ışığı olsun engin yürekleri...


Saygılar öğretmenlere, sevgiler olsun.
Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun...








- Sorumu yanıtlamadın, dedi öğretmen.
- Her soru yanıtlanmaz, dedi öğrencisi.

Ferit Edgü'den

.

( Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun... başlıklı yazı NeclaKezbanT tarafından 11/23/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.