Talmud 524 bölüm içeren 63 kitaptan oluşmaktadır ve 18 büyük cilt halinde basılmaktadır. O, hahamlar tarafından M.S. 200 ile 500 yılları arasında, Tevrat temelinde yazılmış, nihai şeklini M.S. 800’de almıştır ve kimsenin bir virgülüne bile dokunmasına izin verilmemektedir. Yahudiler içinden bölümleri alıp ayrı birer kitap haline getirebilmektedirler. Bu ise yazılı yasayı asla değiştirmemektedir. O, temelde Yahudilerin kendi aralarındaki ve Yahudi olmayanlarla olan ilişkileri hakkındaki tüm Yahudi yasalarını içermektedir. O, temelde Yahudilerin nihai dini kanun kitabıdır ve otoritesi Tevrat’tan üstündür. Bu Talmud’un kendisinde şöyle ifade edilmektedir: “Oğlum, yazıların sözlerine uymakta Tevrat’ın sözlerine uymaya göre daha dikkatli ol.” (Erubin 21b) Talmud aynı zamanda hahamların eğitiminde de temel kitaptır.
Talmud’un İsrail devletinde Tevrat’a olan üstünlüğü Etiyopyalı Yahudiler söz konusu olduğunda görülebilir. Dinsel gelenekleri Talmud’dan eski olan ve Talmud’la ilişkisi olmayan Etiyopya kökenli Yahudiler ayrımcılığa tabi tutulmakta ve düğün ve cenaze ve diğer törenlerine izin verilmemektedir.

“Cennette Yehova’nın (Tanrı) kendisi de ayakta durarak Talmud’u inceler, bu kitaba saygısı o kadar büyüktür.
(Tr Mechilla)

“Talmud’un öğretileri tüm diğer yasaların üzerindedir. Onlar Musa’nın yasalarından daha önemlidir.
(Miszna, Sanhedryn, XI.,3)

Aşağıda Talmud’dan bazı alıntılar yer almaktadır.

Yahudi olmayanları öldürmek vahşi hayvanları öldürmek gibidir.
Sanhedrin 59a

Yahudi olmayanların en iyisi bile öldürülmelidir.
Abodah Zara 26B

Bir Yahudi olmayana bizim dinsel ilişkilerimiz hakkında herhangi bir şey anlatmak tüm Yahudileri öldürmek gibidir, zira Yahudi olmayanlar haklarında ne öğrettiğimizi bilselerdi hepimizi öldürürlerdi.
Libbre David 37

Hıristiyanları öldürenler cennette yüksek dereceye sahip olacaklardır, onlar, herkesin tanıması için mor renkli elbiseler giyeceklerdir.
Zohar I,38b,39a

Yahudi olmayanları hayati tehlike halinde kurtarmayın.
XI.Hilkkoth Akum

Yahudi olmayanlara acımayın.
XI.Hilkkoth Akum

Yahudilerin Yahudi olmayanları öldürmesine izin verilmiştir.
Sanhedrin 57a

Talmud’u okuyan her Yahudi olmayan ve ona yardım eden her Yahudi ölmelidir.
Sanhedrin 59a Aboda Zora 8-6, Szagiga 13.

Bir Yahudi erkek bir Yahudi olmayan kadına istediği her şeyi yapabilir. Ona bir parça et gibi davranabilir.
Hadarine 20 B

Komşunu yaralamayacaksın (Tevrat) denmiştir, fakat bir Yahudi olmayanı yaralamayacaksın denmemiştir.
Mishna Sanhedrin 57.

Eğer bir Yahudi bir kötülük yapacaksa tanınmadığı bir kente gitsin ve kötülüğünü orada yapsın.
Moed Kattan 17a

Bir Yahudi olmayanı aldatmaya izin verilmiştir.
Babha Kama 113b

Yahudiler insandır, fakat dünyanın milletleri insan değil, fakat hayvandır.
Baba Necia 114,6

Yahudi olmayan, insan şeklinde bir hayvandır ve Yahudiye gündüz ve gece hizmet etmeye mahkum edilmiştir.
Nidrach Talpiot P 225-1

Üç yaşındaki, Yahudi olmayan bir kızın ırzına geçilebilir.
Aboda Sarah 27A

Bir Yahudi, Yahudi olmayan bir kızın ırzına geçebilir fakat evlenemez.
Gad Shas 2:2

Bir Yahudi olmayan bir Yahudi olmayanı öldürürse sorumludur, fakat bir Yahudi bir Yahudi olmayanı öldürürse sorumlu değildir.
Tosefta Aboda zara B. 5

Diğer milletlerin tüm malları Yahudi milletine aittir, o da dolayısıyla onları tereddütsüz ele geçirmek hakkına sahiptir.
Choszen Hamiszpat 348

Tanrı tüm milletlere malları ve kanı üzerinde yetki vermiştir.
Seph Jp. 92,1

Adem, Havva’yla karşılaşıncaya kadar bahçesindeki her hayvanla cinsel ilişkiye girmiştir.
Jabmuth 63a




KAYNAK: Küresel Köyün Efendileri Ertuğrul Dikbaş

Değerli kardeşlerim; Bu yasa ve kurallar geçmişe ait değildir. Bugün de geçerlidir. Bunlar dünyanın her yanındaki Talmud okullarında öğretilmektedir. Bütün bunları İsrail’i daha iyi anlamak açısından söylüyorum. Neden, ellerinde dürbünlerle vahşeti izleme gayreti içinde olduklarını şimdi daha iyi anlıyoruz sanırım.
UNUTMAYALIM, UNUTTURMAYALIM!
( İsrail Zulmü Ve Talmud başlıklı yazı İbrahim Şahin tarafından 24.07.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.