1 Kadınlarımız1
 

KADINLARIMIZ (1)

NAMUSLU NAMUSSUZLAR

Son zamanlarda medyada dikkat çeken kadın ölümleri:
Sanki şimdiye kadar böyle olaylar olmuyordu. Son zamanlarda arka arkaya oluyormuş gibi gösteriliyor.Yıllardır kadınların çilesi vefası fedakarlığı karşısında ödül olarak alınan sonuç malesef ölüm.
Öldürülen kadın neden bu durumda niçin öldürülmüş? Kimsenin umurunda değil.
(Ölüm: Namus )diyorlar işin içinden çıkıyorlar.Madalyonun diğer yüzüne bakmıyoruz yada bakmak istemiyoruz. Hangi kadın mutlu yuvasını bırakır.Başka yolları tercih eder. Okuyucularıma soruyorum...
Eşinizi seviyor musunuz? Onların size destek olduğu kadar siz onlara destek oluyor musunuz? 
Bakın Ayşe gelinin başına neler gelmiş ?

Gelinlikle evden çıktı.
Ya nasip kısmet diye.

Sıcacık evi mutlu yuvası
Hayalde kalıyor hepsi.

Nedir Ayşe lerin çilesi?
Yokluk içinde acı.

Birde akşam dayağı 
Acı içinde acı.

Gelin Ayşe perişan
Temizliğe gider.

Eve ekmek aş alacak
Çocukları doyuracak.

Alıyor parayı koca
Kaybediyor kumarda.

Ne yapsın Ayşe
Tek başına?
Ya sabır...

Bir bakmış ki
Çocuklar için düşmüş yola. 
Ama çıkmaz yol.

Ayşe perişan. 
Ayşe umutsuz.
Ayşe mahvolmuş.
Ayşe bitmiş...

Kendinde suç aramazlar
Sonra ateş eder
Dünyasını zindan eylerler.

Son nefesinde
Çocukları gelir gözüne.

Son kelime
Duyulur.
Çocuklarım...

Kapanmaz gözler
Açık kalır.

Bir avuç yaklaşır
Gözlerini kapatır.

Namus derler adına
Evet namus derler.

Kendi namussuzluğunu da
Temizledi mi acaba?

Sıkarken kurşunu 
Namuslu namussuzlar.

Ayşe gelinler vurulmasın
Onlara kıyılmasın
Hep sevilip sayılsın
Hayatları zehir olmasın...

Evet çocuklarının ellerine silahı veriyorlar ya da eşini kendisi öldürüyor.Sonrada pişman değilim namusumu temizledim diyorlar. Kara lekeyi çıkardıklarını sanıyorlar ama yanılıyorlar. O leke kendi alınlarında kalıyor. Çünkü çalışmayan içki ve kumar alşıkanlığı olan armut piş ağızıma düş deyip sorumluluk almayan kişilerin malesef kendi ayıpları ortaya çıkıyor bence...
Yanlış anlamayın her çalışmayan ailenin sonu böyle olmuyor.

Kadın Sevgili:Erkeğini sevmiş saçlarını süpürge etmiş.
Kadın Dost:Erkeğine yarendir.
Kadın Arkadaş:Erkeğine yoldaştır.
Kadın Baş Yastığı:Erkeğine ömrünü vermiştir.
Kadın Ana: 9 ay yavrusunu karnında taşımıştır. Yememiş yedirmiştir.
Kadın Evlat: Atayı bilir.
Kadın Çilekeş: Sabırlı ve fedakardır.
Kadın Omuzdaş: İyi günde kötü günde erkeğinin yanındadır.
Baş tacı olan kadınlarımızın değerini artık sizler düşünün...Benden hatırlatması.

KALIN SAĞLICAKLA...

LEYLA GEVREK
 
 
( Kadınlarımız1 başlıklı yazı Leyla Ş.GEVREK tarafından 15.09.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.