Son günlerde yine artıyor acı haberler; şehitlerimiz

Vatanı bekleyip, korumaya giden ana/baba kuzuları. Henüz bıyıkları terlememiş, günah defterleri açılmamış yavrularımız.

Bu gençlere nasıl kıyabiliyorsunuz ey zâlimler?!!!

Yaradan’ın verdiği canı almak size mi düştü?

Yıkanmış beyniniz, örümcek ağlı düşünceleriniz, leş kargalı pençeleriniz, ne olacak sizin bu hâliniz hiç düşündünüz mü?

Nasıl kıyarsınız bu eli kınalı ana kuzularına? Evlat yetiştirmek, yiğit aslanlar yetiştirmek kolay mı sanıyorsunuz?

Kendi canlarınıza kurşunları nasıl sıkarsınız. Sevdiğinin yolunu gözleyen yavukluyu, eşini özleyen kadını, babasını arayan yavruları, evladını bekleyen anaları hiç mi düşünmezsiniz?

Yıkanmış beyniniz ne zaman temizlenecek? Kardeşkanı dökmek ne zaman bitecek…? 

Sizlerde de veriliyor canlar;

Sizlerde de ağıt var, feryat var, ciğer acısı var, düştüğü yeri yakan kor var. Yavrulara, canlara körü körüne dökülen kanlara yazık değil mi? 

Tetik çeken eller ne zaman selam verecek, ne zaman barış elini uzatacak?

Herkes artık kendine gelmeli, barış ve kardeşlik kokmalı her yerde…

Kan ve gözyaşının akmadığı (akıtılmadığı) daha güzel günlerde buluşmak dileğiyle...

Kalın sağlıcakla... 

29/07/’11 


Leyla GEVREK
( Kırılasın Eller başlıklı yazı Leyla Ş.GEVREK tarafından 14.09.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.