Geleceğe dair umutların  kırıldığı anda  karşıma çıkıveren bir eldi beklide ,kimseler vermeye kıyamadığım maviye bir  nefesti  ruhuma üfürülen usulca…Gecenin zifiri karanlığını bir anda ışığıyla aydınlatana kavuşmaktı .Anılarımın  bilekleri  kesilirken  kanayanı sarmaktı .Gizli bahçemdeki karanfillerden bir demetti avuçlarına  bıraktığım ve içimi  kanatandı papatyaya olan aşkın.Ne karanlık umurumda nede uğuldayarak  yıkmaya çalışan rüzgar  .Tedirginim elbet  ızdırabla  yıkanan  esvabım eğreti duruyor bilirim üzerimde . Ay ışığı hala aydınlatır,  yasak öpücüklerle  kararan  aşk kırıntılarını  toplar   düşlerimdeki hayalin.Bileklerimde  hala  izleri  papatyanın acı .Düşlerimi de katleden o değimliydi sanki ?Güneşimi  gömen  dağın yamacına …
 
     Tenime yabancı  tohumlar serpmeye çalışsa  ,anılarıma dikenlerini batsa da   aşkımın hali  kalmasada  silkinir kimsesizliğim,.zamanı avuçlar  şahlanırım.Devrildi  devrilecek kirpiklerimde  kalan  son  kırıntılarla canlanır  .Çatlamış  yaraları  sarar  yine tutunurum aşkının  göbek bağına.
 
       Hayat  bu değilmi sence ?
 

       Acının  kundağına  sarılır  bir  bir  anılar  genzimi yakar  .Durur  mahzeninde  hüznüm .Tayfasını  kaybetmiş  bir kaptanmıyım ben şimdi ?Eşgali  bilinmeyen  imgelerimi  çalan  sen çık ortaya  saklandığın  küf kokan  papatyalara  sığınma  bıkmadınmı  hala  sana mahkum kundağımı  tırnaklamaktan.  Salınki  tedirgin sokaklarda  şenlensin ve son öpücüğü kondur dudaklarıma  yaralarıma yağan yağmurlar yakmadan gel geç kalma…

( Geç Kalma... başlıklı yazı nazlı can tarafından 30.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.