Bu   gece  kalem  kağıda sarılıyor  tıpkı  benim  hayaline  sarıldığım gibi; kokunu  hissetti  sanki  kapı  önündeki  sokak  lambası  göz  kırpıyor aşka  aşkla .Beynim az önce infilak etmiş  volkan gibi  arta kalan   alfabesi  çözülmeyen  aşk  cümleleri  darmadağın. Toparlaması mümkün değil  becerebilene   aşk  olsun.  Şimdi senle demlenmek  vardı  geceye   yokluğunu  sorgulamadan   şerefine  yudumlardık kadehi   gamzelerinde  demlenirken  bir satır arası . Bir ah çeker  üzüm   karası gözlerinin  mağrur  bakışlarından  utanıp ;gözlerimden  dökülen  yorgun pınarlar  sevdanın iksiriyle yol bulur düşer mavi yüreğine  sızıyla  hissetin mi  ?kanayan bir yürekle  sancılı patikalardan  yol alırken karşıma  çıkan tüm papatyaları  ezip geçtim .göğsümdeki  ateşin kim önünde  durabilirdi ki ;sen diye çarparken yüreğim .

 

    Küllenen   sevdanın   tek bir kıvılcımıyla  güneş  olup düşer  avuçlarıma  sensizken  savurduğum tüm sözcükler .Sen diye  okuduğum her  cümle  başkaldırır  yokluğuna  inat satır aralarında şahlanır  .Göz  kapaklarıma  düşerken  buram  buram  hayalin …İnce sızıyla sana yazdığım aşk nağmeleri  salınır efsunlu  sokaklarda …Yalnızlığımın   mahzeninden    içerim  aşk denilen  acı şarabı…

 

Her  yanı  kuşatılmış mevsimlerde  harcadım  yıllarımı  astım   hayatımın yorgun dallarına ;mavi dalgaların alıp götürdüğü  …   gözyaşlarımla  dökülür  dudaklarımdan  sevdanın  acı şerbeti .içimdeki tufan  şahlanır  kırık dökük  dolanır dilime  temmuz şarkıları …günbatımın  ardından  yükselir  yorgun  ışıklar ,satır satır  astığım  şiirlerin  yamaçlarında  yudumlarım dünlerimi   

 

Biçareliğim  yüzüstü  bırakılmış umutlarıma  kelepçelenir  , çok sesli  düşünürken  derin sularında  gölgene  sarılır ruhumda  korsan  şarkılar  bestelerim .Engel  olamadığım kaygılarımın  düş sağanaklarında  ruhunu  yıkıyor  aşk  ,kekeme  bir başkaldırının dilinde haylaz türkülerim..

Bir damla düşe sarılırken  bedenim  ;sen  uyurken dudaklarına  düşmek  kar tanesi gibi   ıslatmak yüreğini .işte  böyle  aşk  belki de  gözlerin sorgu  odası  yüreğimdeki  yetim  sevinçleri  mavi düşlerinle  şenlendiği  günler de  kelimelerimin  paramparça  olmasıydı  yokluğunla  en umutsuz anımda   kafiyesiz  düşler  kurarım  gönlünün  salıncağına ,avuçlarımı nereye açsam senli dualar savrulur  gökyüzüne …

Ve

‘’Bırakılmış bir köşebaşinin en güzel tanımıdır adın" Bozuk bir saattir yüreğim hep sende durur"..

Not: en  son  satır  alıntıdır .

 

( Yüreğim Sende Durur başlıklı yazı nazlı can tarafından 8.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.