Yeni bir deneme yazıyorum nedenini bende bilmiyorum belkide deneme kelimesi bana güven veriyor belkide burdan yani en ufak bir şeyden bile bir sonuç çıkartabiliriz sonuç şu insan güven bekler güven veren şeylere eğilim gösterir gördüğünüz gibi en ufak düşünceden bile bir sonuç çıkardım düşünce sanki bir hücre gibi bölünüyor ondan yeni bir hücre doğuyor bu hücreyi beyının kabullenmesini beklıyorsunuz olumlu veya olumsuz farketmez ama onunda kabul görmesi için bölünmesi lazım yanı baska bir kapıya cıkması lazım .. Farkındamısınız oyalanıyoruz Kırk yıl ,beş yıl,seksen yıl.. Nekadar nefes alma hakkımız varsa okadar oyalanıyoruz Peki şunu merak ediyorum Bır iş üstünde fazla zaman geçirirsek o iş üstünde hata yapma oranımız artmazmı aaaa şimdi şu lafa ınanmaya başladım "Allah sevdiği kullarını erken yanına alırmış " belkide Allah sevdiği kullarının dünya denen bataklıkta daha fazla oyalanıp günaha batmamasını istiyor. Ölüm ölenemi acı veriyor kalanamı ? Mevlana ölümü düğün günü olarak kabul ederken biz neden ağlıyoruz ? Belkide ölünce daha güzel bir yerde acıcaz gözlerimizi niye ağlıyoruz???? insan hala bagzı nedenlerin cevabını bulamadı ama İNSAN bulaması bir kıtap 1400 Sene önce cevabını verdi ...He bu arada bu yazıyı yazmadan önce planlamadım okadar hızlı yazdımki o an aklımdan ne geçiyorsa onu döktüm belkide okudugunuzda bir şey anmalıyacaksınız tek bilmeniz ve anlamanız gereken şey ise bir beyın üş dakika içinde bukadar şey düşünüyor Alakalı alakasız.....
( Düşünce başlıklı yazı Hakan Aydın tarafından 12/2/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.