Hayat birçok zıtlıkları içinde bulunduran kimi insanın okurken ağladığı kimisinin güldüğü kimisininde yarıda bıraktığı o okuması zor kitap. Doğrular ve yanlışlar,
iyiler ve kötüler, güzeller ve çirkinler hepsi hayat denen kitabın içinde .Doğrular iyi olanlardır denir ve her insanın doğrusuda farklıdır. Ozaman her insan kendi doğrusunu yaparsa kendi nezdinde iyi bir iş yapmış olmazmı ?
İyiyi ve kötüyü belirleyen şey nedir? benim sözlerimmi? veya senin bu denemede bulacağın yanlışlarmı doğru ? Bilemiyorum ama şu bir gerçekki "Siyahın kaderi suçlanmak beyazın kaderi kirlenmek " Dünya kurallardan ibarettir bunun ınkarı kendını kandırmaktır Ve hayat okuması okadar tatlı bir kıtaptırki Yarıda bırakıp kitabı tozlu raflara kaldırmayı kımse istemez. Çünkü bir defa daha okuma hakkın olmayacak. Hayat detaylarda gizlidir detayları görmekse kimi zaman İnsanın işine gelmez Bu denemeyi herangi bir doğru kanıtlamak için yazmadım sadece gecenın bu saatinde hayat kelimesi aklımdan geçtiği için bu denemeyi kendime yazdım...



Yer : genç bir yürek
Saat:01:43
( Hayat başlıklı yazı Hakan Aydın tarafından 10/13/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.