Her yasin farklidir gordukleri ve her yasta farklidir anlatmaya gucunun yettikleri , onemli olan heryasta anlayabilicek olmali yanindaki seni , ve her yasina tek tek sahit , yasliyken bir yuku bir ucundan o tutmali , gucsuz kollarina ortak halsizligine derman olmali , beyaz saclarimida taramali sevmeli beni o eski genc yagiz delikanli gibi , eskisi gibi , eskimeyen sevgisiyle ... Sadakati anlatmamali sana yasatmali , yillari sahit tutarak yollari degil kalmalari secerek , gozlerine oyle bakmaliki 20 li yaslardaki gibi , neseli umutlu , ve olum ayirsa seni bir gun bulusmak uzere gitmeli , ve ben bunlari sana yersiz zamansiz bir kaldirimda yaziyorsam dokuyorsam anlamalisin anlamak zorundasin beni .
( Her Yaşta Farklıdır başlıklı yazı Hakan Aydın tarafından 12/1/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.