Edebiyat aşkı var oldu olası içimde hep gizemin kaynağına yolculuk hevesi büyür..Kelimelerin tınısında büyülenirim okuduğum her şiirle ve her yazıyla..Her ne kadar bu sitede yabanıl kalsam da bir çok dost ,tanıdık ,yaren var burada da biliyorum.Birbirimizi tanımasak da şiirlerle denemelerle,hikayeler makalelerle tanış olduk çoğunuzla. Gerçi sanal ortamın belleği ne kadar gerçekçi olursa olsun adı üstünde sanal...Oysa sanal tanışıklığın toplantılarla pekiştirilmesi kalıcı dostluklar adına ulaşılacak en güzel hedeflerden biri olsa gerek.ONUN İÇİNDİR Kİ HER TOPLANTI BENİM İÇİN VAZGEÇİLMEZ OLMAZSA OLMAZLARIMDANDIR.
 
Lakin bazan çok istediğimiz halde her arzumuz mümküm olamıyor.Aynen bu on sekiz eylülü delicesine istediğim halde... gerek sağlık sorunlarım gerekse yerin uzaklığı engel gelmeme.Hiç bir şey yapmasam bile dostların sıcaklığını samimiyetini ve de edebiyat aşkını kana kana yudumlamak isterdim,olmadı olamadı malesef.
 
Dahası bu toplantının mekanı İstanbul...Şehirlerin sultanı,aşkımın  depreştiği laleler sultanlar şehri.Kaç şiir yazdım görmeden yaşayarak hissederek...Bu şehrin  hayalini sevdim, eskimeyen eski yüzünü...Yabancılaşan bizini sevdim.Bırakın yedi tepesini ...Uğrusuyla, tinercisi ,balicisiyle Haliç'ini düzünü sevdim...Dahası  bir görünen bir de görünmeyen yüzünü sevdim...
 
Sevgili sende yaz sitesinin güzide şahsiyetleri,ne mutlu sizlere ki yarın  bu şehrin  bir yerinde tınılarla şiirleşip,sevgiyi  üleşeceksiniz.Belki ben yokum,biz yokuz...Ama inanın ve hissedin ki yarın orda ,o saatte okuduğunuz her şiirde ...kurduğunuz dostluklar ve yaşadığınız samimiyette ben de varım ,biz de varız.
 
Bir köşede oturan sevgili Oya,Saliha, Ümran  Adem,Zekeriya ,Nil,Canan,Yasemin,Koray,Safiye...Daha adını sayamadığım şiir ve edebiyat dostları.Sizler bu toplantıda bulunmakla bu güzide topluluğa renk kattınız ...Yüreğimiz sizlerle atıyor bir eylül sabahı...
 
Eylüller hüzün vaktidir derlerse de inanmayın neşenizle ruhunuz ve yüreğinizle güzelleştirdiğiniz bugünü gönlünüzce yaşayın .Ehhh kalırsa birazcık da bizlere şiir olup ruhunuzun derinliklerinden sunun ...İşte o zaman hissedersiniz sizinle sizlerle olduğumu ,olduğumuzu...
Belki Lutuf veli olmayacak,yaşayamayacak bir daha bu güzellikleri.Çok görmeyin bir nefeslik de olsa ünleyin bu günün anılarını...Yazın ,anlatın ki anılarla da olsa yaşayalım hissedelim yaşayamadıklarımızı.
Öncelikle bu toplantıyı organize eden site yönetimine ve sevgili kardeşim Adem beye,sonra yüreğini ortaya koyan edebiyatın altın yüreklerine Osmaniyeden...Kadirliden yürek dolusu sevgiler sunarım...
( 18 Eylülde Ben Yokum... başlıklı yazı Lütuf VELİ tarafından 9/18/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.