İki dost aralarında şöyle konuşuyorlardı:
-Artık dayanacak gücüm kalmadı yarın beyaz meleklerle randevum var  bakarsın bu saatlerde imamın kayığına binmiş olurum.
-Allah'tan  ümit kesilmez, güzel düşünelim  güzel geçsin  ameliyatın,hangi hastanede olacaksın?
- Akrabamın kızı özel  bir hastanede çalışıyor,başhekimle konuşmuş benim için,indirim yaptı.İnternetten biraz araştırma yaptım çalışan bütün doktorların özgeçmişlerini okudum kendi alanlarında birer dahi,kariyerlerinin zirvelerindeler.Ayrıca o hastaneden ameliyat olanların yorumlarını okudum hepsi memnun kalmış çok iyi hastaneymiş.
- Morgu var mıymış hastanenin?
-Olmaz olur mu,varmış tabi.
-Nasıl iyi hastane oluyor o zaman, yaşama garantisini  veremedikten sonra?
( İki Dost başlıklı yazı berberce tarafından 26.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.