Sabahul nur içinde yatsın inşallah ölüm hepimizin her zaman yanında. 

Sizden diplomasını alan Hanifi Kara kara düşünüyorum da cilbab giyenleri öcü diye göstermişler. 

Hayvana bile bir post vermişler dımdızlak ortada cahil zümre kalmaz inşallah. Başınız sağ olsun. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. 

İnzivaya çekilmek için vazgeçmeden deneyeceksiniz. Beraber yaşama sevinci kültürünü artırmak amacıyla toplumda bir yerimiz olduğunun göstergesidir. 

Mülteciler konusunda insanlık ne yaptın bugün Müslümanların tam olarak İslamı anladım sanmamızdan kaynaklı olabilir mi acaba diye düşünüyorum. 

Arabulmak islamda çocuk hakları saklıdır #39

Fabrika ayarlarına gir bak kalp pili çalışıyor mu acaba? Kadro istiyoruz sadece eğitimci ve sağlıkçı mı var? 

O'nun derecesini az bilen kul değil mi? 
Gençlere taş mı düştü ya ben de seni çok seviyorum. ELBİSTAN ŞARDAĞI ZİRVESİNE 2200M İslam tarihi geçmiş olsun. 

Emin olun kızlar tipe değil bebeğim zamanında önemsemediğimiz değerleri kaybetmemeli. 

Ortadoğu planlarını başlarına bela vermesin inşallah canım. 

Parça parça olmuş bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş demektir.

Devletine sahip çıkan Kuran'a sahip çık Türkiye'm. 

Dünyayı çocuklar kurtarır bizi de üzdüler. 
Adalet mülkün temelinde kalmamalıdır çıkıp yeşillen meli çiçekler açıp Sevgi Ekelim Gül Koksun Dünya olmalıydı. 

Değiş tokuş etseydik yüreklerimizi.
Değişim loading.. Ben yöneticem.. İzm'lerin hiç biri gerçek olmaz saadet getirmez çiçek çalmayın. #kıbrıs 

Afrika kabilesi de dahil Asya'daki fakirler ölsün diye düşünenlere Mekke Fethedilmedi daha. 

Fitne çıkarmak ikili üçlü vesvese evhamlarıyla isyan eden batı cephesinde yeni geldim eve uyandım çok şükür umudu kesmedim kaderi yazan Allah bize düşen Z kuşağından Asım'ın Nesli ni bekliyor olacağım inşallah bakalım hayırlısı olsun. #TBD Türk Birleşik Devletleri Birliğine merhaba. 

Sütlüce çiçek açtı merhabalar. 

-Eskişehir Vâlisi Erol Ayyıldız Emniyette iz bırakır içimden geldi söyledim. 

-Eskişehir Tepebaşı Sütlüce Mahallesi sakinlerine merhaba öyküm #togg @Elbistanlı Karaböcüğüm 
Dualarım seninle canım.

Mazluma ve mağdura, kucak açan Sütlüce
Göçmen kuşları ile dünya ligine girdi.

Birbirine öğretti, hem dili, yemekleri
Eğitimciler’inde çok vardır emekleri
Halı saha maçı var, çağırın çocukları
Sütlüce çiçek açtı, toplayın çiçekleri

Kamelyalar kurulu imar ile barışır
Gülün Çıkmazı’na da, Demirkapı açılır
Su kanalı mis kokar, balık oltaya bakar
Sütlüce çiçek açtı, toplayın çiçekleri

Yalnız sokakta yaşar, Cemile İnceelli
Rihter ölçeği Doğru, atar durur Kandilli
Metruk binadan çıkar, su taşıyor Erikli
Sütlüce çiçek açtı, toplayın çiçekleri

Gülün Emirganlılar, Budak Yeniler
İlk Bakış’la köklere 1.Yayla çiniler
Ayışığı bekliyor, nerde kaldı çinliler
Sütlüce çiçek açtı, toplayın çiçekleri

Toplumsal barış için, toplandı bütün Kurum
Gencer Efendi sorar, nedir acaba durum
Güleray Dere buldu, patladı gitti Koron
Sütlüce çiçek açtı, toplayın çiçekleri
AYYILDIZ göğün süsü, feth ediyor kalpleri.

BirCAN'ım muhtar oldu
Sütlüce çiçek açtı.. 

Mavi Marmarayı Nedense hazmedemedi 
Acil üsle AB ve ABD ile ilgili bir gelişme var mı? #kıbrıs 

Işıkların dönme ihtimali var mı acabaa? 
BİLAL BEY 
Fatih gibi ol geçir gemileri karadan 
En büyük yardımcın olsun sana Yaradan. 

Dualarım sizinle Hocam.. Olmuş'mu 

( Yılmaz Bey Merhaba başlıklı yazı Lütfiye tarafından 5.12.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.