Her resim dersinde hep yaşlı kimselerin resmini çizen çocuk,öğretmeninin dikkatinden kaçmadı.Bir gün dedi ki:
"Konu sınırlaması yok,istediğiniz resmi çizebilirsiniz ancak birbirlerinizin boya kalemlerini kullanıp gürültü çıkartmayın!"

Dersin sonunda tek tek kontrol etti  öğrencilerin çizdiği resimleri,sıra o çocuğa geldiğinde yine aynı manzara vardı ak sakallı yaşlı bir amca,elinde baston ve etrafındaki tavuklara diğer eliyle sürekli yem atıyor.
Yaşlı amca,tavuklar ve yem...

"Yavrum dedi,sen galiba yaz tatilini köyde babaannelerinde geçirdin,onları mı özledin?"

"Yoksa izlediğin çizgi fimlerin etkisinde mi kaldın?"
 
 Küçük dahinin cevabı öğretmenini öyle şaşırttı ki...
"Yaşamadan  yaşlanmak istiyorum öğretmenim."
"Yavrum  bugün sekiz yaşındasın yarın seksen yaşında olamazsın ki doğanın kurallarına ters bu hem göreceğin daha nice günler olacak."
Sordu: "Peki neden hemen yaşlanmak istiyorsun?"

Verdiği cevap bir bilgenin cevabından farksızdı:
"İnsanlar çok kötüymüş öğretmenim."

 
( Yaşamadan Yaşlanmak başlıklı yazı berberce tarafından 25.08.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.