Kopuş nedir? Kopuş var mıdır? Değişen nedir? Değişmeyen nedir? 1

 Sentetik Düşünce Nedir ve Ne İçin Kullanılır? - Aklınızı Keşfedin

Kopuş nedir? Kopuş var mıdır? Kopuş, Kopmak gibi bir ip gibi ortadan koparken acı verir mi? Acı nedir neden meydana geliyor? Acının merkezini ameliyat ederek bir daha acı vermesini sağlayabilir miyiz? Akışı var olanın durdurulmasına imkân var mıdır? Kopmaları uç uca ekleyince tekrardan bir bütün elde edebilir miyiz? Hayatın akan akışında bu akışa yön verebilir miyiz? Yön verdiğimizde hayatın yönümü bizim mi yönümüz değişir? Değişen nedir? Değişmeyen nedir? Neye göre değişir? Neye göre değişmez? Eylemlerimiz nedir? Eylemi eylem yapan unsur nedir? Unsurun eyleme katkısı katkının unsura katkısı nedir? Bu kadar soru yeter sanırım.

TAM OLMAK VARKEN KOPARMAK NEDİR?

Kopuş kopmak eyleminin diğer adıdır, diğeri olmak aslını değiştirir mi? Fazla çekerken fazla uğraşırken aniden incelerek kopmak varlığın akışına müdahale ederek onu durdurmak mıdır bir anlığına? Kopmak bütünden ayrılırken, bütünün yok olarak yarım olması ne manaya gelir? Tam iken yarım kalmak acı verir insana acı budur kendini yarım hissetmek her an bunu hissederken acıların merkezinde dolaşmak. Acıların merkezine doğru giderken nasıl müdahale ederek acıya son verebiliriz ki? Tam halde iken yarım kalmaya izin vermeden, bu izin vermeme işi bize mi ait? Seçimler bize ait kaderde varsa yarım kalmak elden bir şey gelmez, lakin tam olanı tam tutma seçimi bize ait. Tam olmak nedir? Ev sahibi araba sahibi olmak mı? Kasaları parayla doldurmak mı? Hayır! Tam olmak nedir öyle ise? Bak âleme yaratılışında bir yarımlık eksiklik var mı? Sonbahar, kış, ilkbahar, yaz. Sonbahar dururken yaz geliyor mu? Kış geliyor… Bak insana doğup büyüyerek ölüyor, ölmeyen var mı?

KORUMAK GÖZETMEK VARKEN TERK ETMEK NEDİR?

İnsan sevmek sevilmek değer vermek korumak gözetmek için vardır, başka bir amacı olamaz ki? Yıkmak, çalmak, ayak kaydırmak, ayırmak bir bütünü yani tam olanı ayırmak hatta bozmak değersiz kılmaya çalışırken kendini değersiz kılmaya çalışarak tam iken yarım kalma meselesi ile uğraşarak bölmek parçalamak meselesine doğru gider ki unutmamalısınız ki sizde bunun içindesiniz.  Bugün siz yaptınız yarın başkası, yarın başkası yaptı ise bir diğer isi gün bir başkası yapar ve domino taşı gibi yıkılarak en sonunda en büyük acıyı siz yaşarsınız! Tamı yarım yapan biz! Acının merkezine giderek parçalayarak kanatan acıtan biz!

Mehmet Aluç

Devam edecek inşallah

Not: Bunlar kendi şahsi düşüncelerimdir hiç bir kimseyle bağlantısı yoktur, bu bağlantıyı kendimle yaparken, bu kendime ve hiç kimseye zarar verilmeden yapılmıştır.


( Kopuş Nedir- Kopuş Var Mıdır- 1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 8.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.