TÜRK KİMDİR?
Milliyetçilik Nedir Bekaa Nasıl Bir Şeydir...
 Yalan bir ülkenin yönetimine sirayet etmişse daha da ötesi kurumları eliyle "Yalanı doğrulayan" bir ispat aracı olarak da kullanılmaya başlamışsa artık o ülke de faili sonradan bulunan cinayetlerin katilllerine ilişkin tutulan adli tıp raporları, ehliyetsizliği ortadan kaldıran akıl raporları,kara parayı aklayan vergi barışı yasaları, kaçak yapıları yasalaştıran imar barış uygulamaları, ististatistik ilmine veri sunan kurum rakamlarının bir anlamı kalmamıştır.
Tüm kötülüklerin anası yalandır.. Güven tek kullanımlık dır. Yalan varsa güven kalkar..Güven kalkarsa bir den fazla kişinin olduğu her tür ekip çalışması  ortadan kalka r.. gibi deneyimlere dayanan sonuç cümleleri de  bu vargıyı teyid eder.. . Her siyasal partinin asgari müştereği olması gereken kavramlar salt bir iki partinin çalışma sahasına bırakırsan onlar da işine geldikleri gibi bu kavramları kullanır yada kullanmaz, Eksik kullanır,Yanlış kullanır sonra da yeni bir tanımlama getirirerek o yanlışı düzeltmiş gibi gösterir..Ki bu halller de  Toplumsal erezyona ivme katar..
 Atatürk ün ölüm tarihinden sonra bir kısım kavramların, kurumların öngörülü şekilde içlerinin bizzat kamu görevlillerince boşaltıldığını gözlüyoruz.. Zincirleme Anti Atatürkçü  reaksiyonları zamanın ötesinden daha iyi gözlemliyoruz. Hatta en hızlı Atatürkçü görünenlerin seronomilerinin bile bir gösteriş olup Anti Atatürkçülüğe yıllar içinde hizmet ettiği sonuçu kendiliğinden ortaya çıkıyor..Bu onların kişisel tercihi olsa bile, Türk düşmanlarının sistematik politiklarına bir dişli olma özelliklerini ortadan kaldırmaz.. Tesbitlerimize başlayalım ; TC ni kuran Halka Türk milleti denir..(Nutuk) 
En büyük sermayesini Türk olarak gören başkomutan M. Kemal Atatürktür..
TC nin ilk partisi Halk Fırkası dır..sonra dan Cumhuriyet Halk fırkası adını almıştır.
-Devletin kuruluşunda Erzurun Sivas Kongreleri ve yerel teşkilatlarda cami toplantıları ve mitinglerle savaş ruhunun uyandırılması, teşkilatı mahsusanın, itttihat terakkinin ve özü Türk milliyetçisi olan mondros a göre silahları alınmış kimselerin organizasyonu ile olmuştur..O zaman TC ni Türk millyetçilerinin organziasyon önderliğinde kurulmuştur Sonucu çıkar. Aynı insan kaynagı olmasına, mikro düzeyde yerel organizasyonlar bulunmasına rağmen, bunların bir araya gelmek için 19 Mayıs 1919 da Bandırma gemisinin Samsun a gelmesini beklemediler.. Samsun gemisinden inenler  kendi başına bir şeyler yapmak isteyenleri bir araya toplayıp sinerji oluşturdular.. Savaş şartlarının Hazırlanışından son kurşun atılışına kadar TC buram buram Türk Milliyetçiliği kokar...
Onlar piknik yapmak için batma/batırılma tehlikesi olan bir gemi ile yola çıkmadılar..Yine  Oluşturmaya başladıkları değerler silsilesinide" yap boz oyunu " olsun diye gelecek nesle devir etmediler. 
2.EVRE;
Yeni dünya düzeni 2.dünya savaş sonrası  sol kelimesini bile kabullenemeyen kapitalizm ile kominizm arasındaki soğuk savaş şartları dahilinde çıkan yerel çatışmalar, ayni ve nakdi yardımlar ile oluşturulan uydu yönetim şekilleri Arab yarımadasımdan Kore Yarımadasına oradan Gümey Amerika kıtasına kadar ülkelerde  belirleyici oldu... 
Bunlar tüm dünya da olurken Türkiye de neler oluyordu.. 
-1944 Milliyetçilik Davasımda Alpaslan Türkeş Hüseyin Nihal Atsız yargılanmış Türk Milliyetçiliğine ilk rötüş bu şekilde başlamıştır.. 
-1946 da Marshal yardımı ve çok partili hayata başarısız  geçiş deneyimi yaşadık.. 
-1948 İsrail devletinnin kuruluşu  ve BM tarafındam tanınması gerçekleşti.. O yıla kadar pkk tarzı,yahudi yerör örgütleri filistin köylerini  basmış, çoluk çocuk demeden öldürmüş köyleri lübnan a  Ürdün e doğru filistinlilerden arındırmıştır.. 
-1950 yılına gelindiğinde ilk kez çok partili hayat a geçiş basarılı olmuş ve hükümet değişikliği TC de gerçekleşmiştir.. 
-1958 Manevi Cihazlanma Derneği, Yehova Şahitlerinnin uzantısı, Anti kominist dernekleri oluşturulmuş STÖ leri oşarak toplumun çeşitli katmanları bu şekşlde oluşturulmuş düşmama karşı  bir olmaaları nın zemini sağlanmıştır
-1960 ihtilali ile Türk Yurdunu işgalden kurtaranların ana düstürü Türk milliyetçiliği kavramı yerine Atatürkçülüğe ilk darbe maalesef cumhuriyetin "kurucu figürü" organizasyonlu eliyle 1961 Anayasasın da Türk milliyetçiliği yerine Atatürk milliyetçiliği kavramı kullanılarak, Atatürksüzleştirme projesinin hukuki anlamda ilk harcı atılmıştır..
-Alpaslan Türkeş Chp görevini yapsaydı, MHP yi kurmaya gerek kalınmazdı ifadesi basında yer bulmuştur.Ve ilk defa tüm partilerin asgari müştereği olması gereken Türk milliyetçiliği ayrışarak bir parti tekeline dönüşmüş ve yıllarca %2 bandından öteye geçemeyerek milliyetçilik anlayşı ve ideali ne karşı diğer taraf  hasımlaştırılmıştır. Bu hasımlaştırma yapılırken, Türk denince akla gelen müslüman tanımlaması on binlerle ifade edilen yahudi hrıstıyan Türklerle gerekçelendirilerek Türk İslam Şovenizmin, kürtmenleri açıktan dışlayan, müslüman olsa da ötekileştiren Türk islam milliyetçiliğinin, Türk milliyetçiliğine ikamesinide Sindire sindire gördük.. Her sindirme operasyonu Atatürk ün  birleştirici Türk milliyetçiliği anlayışının refüze edilmesine hizmet ettiğini gelinen noktada gözlemliyoruz.. 
-Sağ siyaset bunu yaparken sol siyaset de kürtmen ve Türkmen taifesi arasındaki farklılığı, ayrı bir ırk kökenine siyasal zemin hazırlayarak üniter devlet yapısınnın bozulması yönünde aracılıklara soyunmuşdu. ulusalcı, vatansever, milliyetçi, ülkücü, türk islam ülkücü sü gibi oluşturulmuş kavramlarla Türklerin en büyük özelliği olan  Mensubiyet şuuru ortadan kaldırılmaya çalışılmıştır.Oysa biz sadece Türk üz... 
-Elinde oyuncak kalmayan siyasiler", Ebed müdded devlet "anlayışına sarılmış, devletin tüm kurumlarının tasfıyesı Sanki baska vekıllerın olduğu meclisde gerçekleşmiş gibi devletin bekaası ile karşımıza çıkmaktadırlar..2961 anayasasın ı 1982 anayasason o bu meclis yapmadı içindekillerde sanki Yunamıstan vekılleri idi.Oysa 
İki gerçek Türk ün olduğu yerde devletin bekaa sorunu olmaz. Ölümüne savunurlar, Kalan Türk yeni devlettir.
Nizamülk "devlet benim kalemim  benim mürekebim" dedi sont öldü... öldü de ne oldu? Bilge Kağan aç doyurdu. Fakiri zenginleştirdi Öldü. Öldü de ne oldu? Kötülükleriniz için tanrı beni gönderdi diyen Cengiz Hsn öldü de ne oldu? Hanlar Hanı Fatih Mehmet Han çağ açtı çağ çağ kapadı öldü de ne oldu? Ordusu dağtılmış, silahları alınmış yetksiz idama mahkum edilmiş bir komutanken TC ni kuran Mustafa Kemal Atatürk öldü me oldu? Türk Devleti ebed müddet var olacaktır. Tarih türkle başlar.. Bitecekse de Türkle biter.. Türklük hiç bir lider in ya da devlet basının iki dudak arasına sığacak kadar ufaklık değildir..
Torun Halili
( Türk Kimdir Milliyetçilik Nedir Bekaa Nasıl Bir Şeydir... başlıklı yazı HALİLİ tarafından 5.12.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.