SAHTE BAŞARI ÖYKÜLERİ...
Yaşam, her insana bir kek sunar. Sen yersin ya da şımarık çocuklar gibi elinin tersi ile salya sümük itersin. Sevmediğin için daha büyüğünü istediğin için ilgi odagımda olmak için güzelim kek gider...Normal şartlar altında hayat sana çalışma azim kararlılık ve yeteneğine göre her zaman kek sunar.. Ama hayat sıstemini bozan olağan dışı şartlar kendi sistematiğini kurar ve seni dışarı atar.. Özel hastanen vardır Sisteme dahil olmadığın için tüm hayat birikimin iki ay gecikmeli SGK ödemesi ile çalışanlarının maaşını ödeyemezsın elin oğlu gelir senın tum birikimini alır....Ecza depon vardır. İthal tarıfene BİR geçırır sen batarken sısteme dahil depo sahibının gumruk tarıfesınde asağu doğru dokunuş onu göge çıkarır.. Gıda ıthalatcısısındır.. Sisteme dahil Ken gemi açıkta bekler getırdığın pirinç yada muzun tarifesi aşağı dogru BİR dokunuşla, senin getırdığin mal yarım fıyata satılırken aynı malı bir gun önce getiren malının antrepo çıkışını bile yapamaz... 
Beklentiler, beklentilere ulaşma motivasyonunu, bu motivasyonu doğru kullanan bilgi ve zeka birikimi, ilişki Ağı ve şans faktörleri aslında hayatın siz olduğu gerçeğini size öpretir ve bu biraz zaman alır..
Hınça hınç ders çalışma, aralıksız sınavlara hazırlık, elden uçan bir çocukluk ve iyi bir meslek için doğru seçim üniversite derken geçen bir ömür.
Kıyametin kariyeri cennettir.. Son 40 yılda kariyersizler, sahte başarı öykülerinin kahramanları, hazır mevki ve makamlara buluşurken, gerçek kariyer sahibi olması gerekenleri de marabalaştırdılar.. Sermaye sahibi ise batırdılar.. Yaşlı ulaşılmaz ise. Ölmesini beklediler.. Gençse önünü tıkadılar, ihdas pasif görev oluşturdular ve yerlerine " benim insanım" dedikleri kimseleri getirirken kendi ademoğulları ile tanrılaştılar.. 
Referans mensup olduğun ailenin tabi olduğu cemaat ve kronolojik olarak, zincirleme ne kadar üst soya baglanıyorsa o kadar üst kadrodan işe başlangıc yapabiliyorsun.. Vekil oluyorsun, parti MYK sında yer buluyorsun, yönetim kurulu üyeliği yapabiliyprsun bunun için öyle alim olmaya gerek yok.. AiLe bagların yeter.
-Kamu sektöründe yer alan inceden bir memursan kralından bir üst bürokrat dönüşmen an meselesi dir.. 5 yıllığına girmiş bir uzman asker bile olsan Alay Komutanlığı ileride ki durak da seni bekliyor.. Harp okulunu bırak, üniversite sınavında bir yere. Girememişsin, askerliğini yaparken bari askerde kalayım demiş tezkere bırakmış tek şıkkı işaretlemişsin ala.. Yada üniversite sınavında yüzdeliklerin içinde olmayan Açık öğretim fakültesini memurken derece aLırım maaşına yansı r diye bitiriyorsun o ne idari hakim olmuşsun Danıştay a kadar gelmişsin..Giremediğin Hukuk fakültesine ragmen yüksek mahkeme üyesi oluyorsun.. Kamu bankası genel müdürü oluyorsun yada banka ya sadece maaş çekmek havale yapmak için kullanırken r bakıyorsun bankanın yönetim kurulu üyesi olmuşsun.. Tabi bunun sizin kişisel yetenek zeka veya bilgi birikiminizle bir ilgisi yok ilk gurubdaki zengin riyaset sahibi ulu önder kimselerin bacagına "yakınlık dereceniz" bunu belirler.. Özel sektördeseniz taksi şoförlüğü yaparken bir bakmışsınız Tüm hava limanlarınn tek tabanca. Rent a car işletmesi sizin olmuş.. .Belediye otobüslerinin lastiklerini satan büyük tüccar ya da zorunlu mali sigortaları nı yapan büyük müteşşis belki de park bahçelere verdiğiniz ismini bilmediğiniz çiçeklerin satıcısı olursunuz.. Özel sektörde sahte basarı öykülerinin çeşidi ve sınırı yoktur.. Yeter ki hayaliniz olsun ilişki agına dahil olun." İnsan b*kundan çimento,"arıtma atıklarını alır çimento fabrikalarına ham madde üretirsiniz. Serbest meslek erbabımısınız avukat muhasebeci doktor eczacı bir kaç bin su kanalizasyoncra dosyası,, hazine avukatlarının varlığına ragmen bir kaç sözleşmeli kurum kamu banka avukatlığı derken bir kaç trilyonluk aylık kesilen fatura toplamları. MESLEĞİN duayeni olursunuz..
-üniversite lerde akademik kariyer mi yapıyorsunuz? Yıllarca makaleler yazıp derslere mi girdiniz yoksa elinizde çanta ilk aga dahil olarak gazete ve TV binalarını gezip laçkalaşmış iş ve ilişkiler ağına meşruiyet kazandıran ilmi gözuken söyleyişilerle tezgahdan bir doçentlik yada profesörlük ünvanı kapabilirsin..İlk Gurıba dahılsen üniversite sahıbı olmazsan aptal dıye bakarlar..
-Tüm bu girizgajların kesısım noktasındaysan başbakan olman kaderındır.. Tek özellik kesısım noktası ve sadakat gösyerısındekı samimiyetindir...
-Cumhurbaskanlık makamı gibi biricik bir makama gelmek mi  istiyorsun.. Onu ben biliyorum Kendime sakladım...
TORUN HALİLİ
-
( Sahte Başarı Öyküleri başlıklı yazı HALİLİ tarafından 17.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.