"İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi" var dı... Hani temel hak ve hürriyetlerin yer aldığı devredilemez, yadsınamaz hakların olduğu beyanname...
Peki tüm hak ve özgürlüklerin somutlaştığı temel hak ve hürriyetlerin anayasal sürece taşındığı 1789 Fransız Devrimi...
Bak şu Yunana...! Şehir senatolarında Aristo tepe de ders verilerini de gerçek bellemiştik..
Megerse hepsi OS.... tan tayyareymiş..
"Sömürü düzeninde" Avrupa merkezine bağlı saadet zincirine giden birer baklaymışşş da haberimiz yokmuş. ... O baklalar olmasa kral ve papa tüm sömürü ürünlerini  hüpletecekken bunu genel yaymışdırlar..Ve bu beyannameler ile milletleri milletlere, milletlerde  kendi içlerinde gölgeleri ile kavga ettiler..
Çıkan tablo da Güçsüz-merkezden yoksun her devlet, sadece batının Hizmetkarı dır.. Sosyal güvenlik ve demokrasiden nasibini alamayan her kitle, bu sömürü düzeninin ucuz iş gücüdür.. Yeter ki demokrasi ve hukuk olarak güçlenmesinler ve Avrupa'lıya  muntac kalınsın ..
Bu gerçekler sadece bizim tarafızdan söylense inandırıcılığı olmazdı...
Ama ne zaman ki sivil, silahsız ve BM koruma kapsamında olan mülteciler i soyan, kırbaclayan ve bu ugurda milis kuvvetler oluşturan Yunan hukumeti ve bu hukumeti 750 milyon dolar ve bin asker göndererek haklı gören AB nin Tüm üyelerinin. Alçakllığı biiziim söylediğimiz yadsınamaz şekilde tescillemiştir.. Batı haberciliği yanlış gemi ve kampları haberlerinde göstererek taraflı yayınları ile de yüzyılın zulmünü örtülemişlerdir.
. Batı sahteciliği, temel hak v e hürriyetlerin tümünde kendisi dışındaki herkes için gerçek dışıdır  .. Sahtekarlığın diz boyu olduğu batıda var olan sadece dinsel oportinizm ve dinsel dayanışmaDır...
7 yüzyılın veda hutbesine kadar, İnen tüm kurallar,söylenen ler ve yapılanlar kadın hakları, insan hakları,işçi hakları, doğa korunması ile evrenselliğini ve eskimezliğini göstermiştir.. Elhamdülillah

TORUN HALİLİ
( İnsan Mısın Yunan Mısın başlıklı yazı HALİLİ tarafından 9.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.