Tarık Ünlüoğlu Hakkın Rahmetine Kavuştu (Bir Varmış Bir Yokmuş)

 Resim

  Hani masallara , bir varmış bir yokmuş diye başlanılır ya işte o bir varmış bir yokmuş dedikleri biz insanoğludur. Dün bir vardı yanımızdaydı “Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz” olmaz dizisiyle ve birçok babacan rolü ile yakından tanıdığımız “Hadsizler” sözüyle sevdiğimiz Tarık Ünlüoğlu, bugün yokmuş oldu, Hakkın rahmetine kavuştu. TRT 1 ve ATV deki dizilerinden tanıdığım sevdiğim güzel bir insandı. Kalbimizi hüzün gözlerimizi yaş kapladı.

 

Bir kapı çıktı karşımıza açtık kapıyı dünya dediler

Bir kapı kapandı mezar üstümüze kapandı öldün dediler

Baktın geriye gülüşün güzeldi çok güldün çok dediler

Ağlarken güldürmek zordur sen çok yoruldun gel dediler

 

  Gönlümde dile gelen birkaç mısra ile anlatmak istedim. Hayat bazen değil mi bir ürperti ürperiş, işte beceremedim olmadı nasıl olacak derken güzel olduğunu becerebildiğini olmadı dediğinin olduğunu gidince geride bir şeyler bırakınca, o ürperti ürperiş huzura döner ve geldiğin gibi ağlayarak değil, ağlatarak gidersin.

 

  Hani derler kuşlar sadece uçar yalan, insanda uçar işte bakın uçtu gitti geride gülüşü kaldı. Bakın nasıl kanat çırpıyor giderken yorgun da olsa tüm yorgunluğu bitercesine uçtu gitti. Dün neşemize bugün sessizlik ölümün aslında sıcak bizlerin soğuk sandığı, soğuk yüzüne karşı sessizce” innâ lillâhi ve innâ ileyhi râciûn” derken, yaralarımızı saran yüce Mevla cümle yaralarımızı sarsın, Hakka yürüyen Tarık Ünlüoğlu’yu’da mekânında gülümsetsin. Bir varmış bir yokmuş… Selamlarımla.

Mehmet Aluç


( Tarık Ünlüoğlu Hakkın Rahmetine Kavuştu Bir Varmış Bir Yokmuş başlıklı yazı kul mehmet tarafından 1.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.