Bir Mümin Düşününki, Gecikmesiyle Zalimlerin İnsanları Sömürerek Yok Etmesine Nedendir

 mümin ile ilgili görsel sonucu



Bir mümin düşününki, gecikmesiyle zalimlerin insanları sömürerek yok etmesine nedendir. Bir Müslüman düşünün, evde oturup yatmasıyla zalimin zulmüne susması, zalimlerin zulmüne devam etmesine sebeptir. Bir Mümin düşünün batının fikriyle Hürriyet dediği ama olmayan gerçekte olan zulme koşarken, onların fikrini benimseyerek aynı yolda olması, zalimlerin zulmüne devam etmesine insanlığın sonuna gitmesine vesile olmasıdır. Aynı fikirsiz fikirle etrafına toplayacağı arkadaşlarıyla zulme ortak olacaktır.


Bir Müslüman düşünün yola çıkmış zulmü yok etmek, sömürü altında hürriyet diyerek kandırılmış zincirlere vurulmuş kardeşleri için, canını ortaya koyarak prangaları yok etmek için yola çıkmış, işte Müslüman budur, kendi canını insanlık hak dava uğruna feda ederek esaret altında olanları kurtarmak olduğunu bilen, zaten Müslüman’dır… Allah bu güzel Yüce dini, gül kokulu Âlemlere Rahmet peygamberiyle bize boşuna vermedi boşuna inmedi Nur Kur’an…

 

Batı ve uşakları o zalimler, insanları aşağılayarak kullanarak kanını akıtarak yol almasına hiçbir Müslüman izin vermez. Allah C.C.kulunu, hür iradesiyle yaşasın seçsin diye izin verirken, yanlışa düşenleri doğru yolda olanlar doğrultsun o esaretten kurtarsın diye vardır. Müslüman’ın görevi insanların huzurlu yaşaması, iradesiyle hakkın yolunda yürümesi veya yürümezse de insanların inançlarına karışmadan yaşamasına izin veren, yanlışı göstererek doğruyu söyleyerek zalimleri yıkanların adıdır Müslüman, vesselam.

 

Mehmet Aluç


( Bir Mümin Düşününki... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 4.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.