BİR BAŞKADIR MEMLEKETİM
İnsanın memleketinde yaşaması ve ölmesi kadar güzel bir şey yoktur.
Çünkü  emin ellerdesiniz.
Orası senin ana yurdundur.Bu yüzden memleketimizin değerini bilmeli 
güzelliklerine sahip çıkarak korumalıyız.İnsanca yaşamak istiyorsak memleketimizi ilerletmek için birlik beraberlik içinde ilerlemeliyiz.
İnsan başka ülkelere gittiğinde ve helede orada uzun süre kaldığında
içinde memleket hasreti dahada bir kıymetlenir.
İnsanın içine farklı bir hüzün çöker..
Çünkü yaban ellerde el kahrı çekmek zordur.
Kendi memleketini arar insan, 
suyunu,havasını,yemeklerini oyunlarını vb birçok şeyini özler.
Memleket insanın öz yurdudur.Kimsenin egemenliği altında olmadan,yaşayarak rahat nefes almasıdır.Yabancı ülkelere giden oraya yerleşenlerin vasiyetinde ise ölünce beni memleketimin toprağına gömün 
isteği olmuştur.
Güzel Türkiyemizde her yörenin kendince özgü şivesi,yöresel oyunları
ve müzikleri vardır,yemekleri vardır.
Farklı memleketten insanlar ile tanıştığımızda sohbet ,muhabbet eder kaynaşırken bile herkes kendi memleketinde bahseder.
Memleket insanın doğup büyüdüğü ,yaşadığı ana vatanıdır.
Şair boşa dememiş bir    başkadır benim memleketim
Malatyalı şair 
Cahit aluç

( Bir Başkadır Memleketim başlıklı yazı cahitaluc tarafından 1.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.