** Gönüldeki iman tellerini zaman zaman akort etmeliyiz. Bir teli koparsa ahenk bozulacaktır.

** Hayat canlanmış düşüncedir.

** Olmadıklarınıza değil, olduklarınıza odaklanarak; hayatınızda şerrin değil, hayrın yayılmasına çalışın.

** Olumsuzluğun üzerinde durmayıp, olumlu düşünceyi içselleştirin.

**Düşünce neye odaklanırsa o şey gelişip serpilir.

** Benim sevdiğim denizde boğuldu kardeşleriniz.

** Zikriniz neyse fikriniz odur. Fikriniz ise hayatınız olur.

** Hayrı zikreden şerri defeder.

** Dikkatinizi sorunlar üzerinde değil, yanıtları üzerinde yoğunlaştırın.

** Cesaret verici şeylere yoğunlaşın.

** Dikkatinizi iyiye, olumluluğa ve doğruya yönelttin ki yaşadıklarınız bunlar olsun.

** İnsan cennetini de, cehennemini de dünyadaki düşünceleri ve inançları ile kurar.

** Düşünceye duygu katan onu canlandırır. Canlanan şeyde hayata katılır.

** Neşe mutluluğun; dinginlik huzurun kaynağıdır.

** Ne istiyorsan düşünce, duygu ve yaşamda ona odaklan.

** Güzel bir yaşamda olumlu düşünce ve duygular sürekli birbirini besler.

** Fiziki âlem, mana âleminden beslenir.

** Kötü düşüncenin kötüyü yaşaması doğaldır. O halde; iyi düşün, iyi yaşa.

** Karanlık ışığı söndüremez.

** Mutluluk istiyorsan kederin üzerinde durma. Yağmur altında kuru kalınmaz.

** Olumsuz düşüncen canlandığı için, korktuğun başına gelir.

** Zihin zikrin kalıbına girer.

**Olumsuz düşünceleri duygularınızla güçlendirmeyip sadece izleyin.

** Düşünce neyin üzerinde durursa o beslenir. Zihne kök salar. Zihne kök salan şey hayatı kendine benzetir.

** “ Ve “ “ Ama” yı siler.

** Zengin olduğunu düşünen zengindir.

** “ İyi ki “ “ Keşke “ yi yener.

** Hayrına düşün şerrini yen.

** Bataklıkta çırpınan kuş batar. Gökte çırpınan kuş uçar.

*** Aldığı her nefeste insanın ödeyeceği hesap artar.

*** Öldürdüğünüzde geceyi, bir başka umut başlar gündüzleri.

*** Karanlığı alt ettiğinde gece aydınlığa kavuşur.

*** Hiç kimse geçmişini öldüremez.

*** Ezan sesinde ağlaşan martıların sesine karışırken köpeklerin ulumaları; nedir bize hayatın sundukları...

*** Konuşandan değil susandan çekinmeli.

*** Alınan nefes bile haramdır bazen.

*** Bir nefes almak hayat; onu da insan gibi yaşamak.

*** Karmakarışık ağlara takılı kaldı yaşamak. Her yan zehir zemberek, kesmiş yolu haramiler. Ha gayret!

*** Neler topladım gökyüzünden size, koşun yalınayak çocuklar. Açın avucumu açın. Birinde umut birinde yeşerecek yaşamak.

*** Ne kadar terk edilmiş ve gömülmüş umut varsa; oradayım sessiz çırpınışlarla.

*** Nasılsa gideceğim. Çekin gökyüzüne isterseniz bilinmez derinlere. Haydi, yardım ediniz.

*** Tanımam şart değil seni düşünmem için. Sevmem, üzülmem benim huyum. Hadi siz yaşamaya buyurun.

*** Hunhar ve adice öldürdük birbirimizi; bahanemiz oldu hainlik.

( Mana Aleminin Gücü - Kısa Sözler - 1 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 22.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.