***Gelen günler geçmişi aratır bazen.Ve içinizde ne vahlar keşkeler yaratır.

 

***İnsanlar neden gönüllü olarak işkence çekmekten korkmazlar ki ?

 

***Kendinizin selameti için nalet okumaktan ve beddua etmekten kaçının.

 

***Eyvallahsiz , mağrur ve kabadayi yaşam risklidir.

 

***Susmayı da öğrenmek yeri geldiğinde ne güzeldir.

 

***Biri gider , digerleri gelir . Yüreğiniz sevgi dolu olsun yeter .

 

***Bir ağaç gibi , yaralı yüreklerde de tomurcuklar açar.

 

***Her yarım kalan şey , insanın ruhunu acıtır.

 

***Elini uzatanin avucuna birakmissaniz kendinizi, artık o elini çekene kadar esir kalırsınız.

 

***Yüzer durursun ufkunu görmeden umutla nefes nefese, sonra bir bakmışsın kendi sahilindesin.

 

 

***Duygularınız oturmamış , zikzaklar içindeyse hayatınız patanaj yapacaktır.

 

***Bir insan hem gelin hem güvey olamaz. Kendi yarattiginiz senaryolara tutsak yaşamak hastalıktır.

 

***Ve gõç etti sevdası , bir başka diyara.

 

*** Bilgisi olmadan fikir üreten sapşallara , kişiyi tanimadan ahkam kesen hadsizler eklenince ne güzel ya gırgır yapmak...

 

***Parmak izleri bile hep farklı olan insan bambaşka birer alemdir.

 

*** Her gün denenerek ve genellikle kaybederek gelirken kusmemek gerek hayata. Nasılsa kazanc artık kapıda.

 

***Bedeninin hazzı yureginde yer buluyorsa artık fren yapamazsınız .

 

***Kíyısız , hesapsız kitapsız sevinçler hüzne gebedir. .

 

***Yaklaşıp göğsüne yaslaninca , hele fisildadiginda kulagina ,bir yanda yuzune değen saçlar nelere sebep olmaz ki...

 

***Sade içten bir tebessüm , siler goturur kırgınlıkları birden.

 

***Pes etmemek mümkün olmaz bazen.

 

***Üzerine õrttúgúnüz sevgi ve şefkat battaniyesine göre ayağını uzatamayan üşümeye mahkum olur.

***Kimsenin umursadigi yok. Sessizce akıp gidiyor zamanlarda yalnız basina insanlar.

( Yaşam Heybemden 2-7 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 11.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.