** Sussa insan patlar, konuşsa sıkıntı yaşar. En iyisi içinden konuşmak !

** Gönül işlerinde zedelenen ilişkileri arabulucular düzeltemez.

** Hayatınızın hem senaristi ve hem de rejisörü olamazsınız. Sadece başrol oyuncusu olabilirsiniz . Sahne amiri, set , efekt müzik ve kurgu başka merciiye aittir.

**Bırak başka yolları ve yem olmayı..

** Karşınızdakine sevgiden bahsederken; aklına yoktan yere beden ve ten geliyorsa bırakın gitsin.

** Aptallaşır bazen insan.

** Bir insanın güvenlik soruşturmasını kiralıklara yaptırmak yerine kendi imkanlarınızı kullanmalısınız.

** Ağlayarak en çok kar eden ve isteklerine kavuşan çocuklardır.

** Bir duyguyu tarif edememekte kuvvetli bir tarif şeklidir.

** Hayat piyanosunun tuşlarında " DO" notası çınlar doğumla ve devam eder RE...Mİ... de yarım besteli dul sevdalarda yaşamlar.Yorulur klavyede parmaklar ve ES ! der biter... Notaların devamı ebediyette bitimsiz can bulur...

** Çok güzel bir isimdir Vefa ! Sakız gibidir ağızlarda ve nüfus kütüklerinde. Bir sayım yapılsa Vefasızlık açık ara fark atar vefaya.

** Köprüden geçene kadar dayı diye hitap edilenler çok ise ; bilin ki orada ayılarda bir o kadar boldur.

** Bazen kaderim değişti, bazen de kaderimi değiştirdim derken; değişeninde baştan kaderimiz olduğunu nedense düşünmez insan.

** İyilik, ilgi, sevgi, saygı, şefkat,merhamet ve vefa gibi hasletleri ölçen, değerlendiren bir alet icat edilmiş olsaydı; bu kadar aldatmaca, riya ve haksız taltifleri yaşamazdı insanlar.

** Ahlaken iflas eden ülkeler yıkılmaya ve esarete mahkumdur.

** Start alalı yaşama yıllar olmuş.Finale birkaç adım kala; umurumda değil dünya.

** Ne dayanıklı silgim varmış. Sil sil bitmiyor. Çizmeler ise hiç...

** İyilikler vefalı insanlarla anlam bulur. Diğerlerinde marazlar doğar.

** Hayatınıza önce olmazsa olmazlarınızı alın. Gerisi bir şekilde zaten yaşamınızda olan teferruatlardır.

** " her başarılı erkeğin arkasında kadın vardır. " martaval ve aldatmacasını çözemeyen kadın ezilmeye mahkumdur.

** İçinizden gelen seslere sağır kalmayın.

** Anlatıp sorduklarına konuyla alakası olmayan kulvardan yanıt alıyorsanız anlaşamazsınız. ** Siz ne anlatırsanız anlatın karşıdaki anladığı kadarı ile vardır.

** Ne bu afran tafran. Alt tarafı bir göz açmak ve kapatmalıksın ey ömür.

** Bazı şeylere sonradan değil , baştan " Amaaaan be ! " denilmelidir.

** Varsa postunuz çoktur dostunuz.

** Her koruyucu iyilik ve sahiplenişin altında art niyet aramak ve damgalamak kıskançlığa ve fesatlığa açık ve net bir örnektir.

** Stabil yaşamlar tıpkı stablize yol gibi uyku getirir.

( Yaşam Heybemden - 57 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 15.12.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.