1 Hayal Hırsızı
Tam saat 2.40 civarıydı. 'Ben artık yapamıyorum' mesajı geldi telefonuma. O cümleyi yazması o kadar basitken okuyan insanın yaşadıkları dusunulmez. Sadece 3 kelimeden ibaret. Bu kelimeler bir insanın canını en fazla ne kadar yakabilirdi ki. Gecenin bir vakti telefona mesaj geldi. Mesajı atan kişi Sevdicek' di. Telefonu gulerek aldım elime. Kiyamam beni ne kadar çok ozlediyse gecenin köründe mesaj atmış dedim. Mesajı açtığımda o surat ifadesi öyle bir değişti ki anlatamam. Ben artık yapamıyorum yazıyordu mesajda. Ulan orosbu çocuğu yapamıyorsan niye geldin niye yaktın canımı dedim kendi kendime. Tabi bunları ona diyemedim. Sadece sorun değil yazdım . Ama aslında cok büyük bir sorundu. O günden sonra hayat enerjim de bitmişti . O günden sonra hayallerimden soğumuştum. Artik hayalin yeri yoktu...
( Hayal Hırsızı başlıklı yazı aysemm tarafından 14.06.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.