Hayatta her insanın bir vazgeçilmezi vardır. O olmazsa yapamam, yaşayamam dediği bir şey vardır mutlaka. Onun için elindeki tüm varlığını kaybetmeye razıdır. Herkesi, ailesini bile karşısına alabilecek kadar çok seviyordur belki de. Herkes gibi benimde bir vazgeçilmezim var. "Sevdicek" O kadar çok seviyorum ki onu anlatamam. Şimdi bunu size anlatsam ergenlik aşkı unutursun saçmalıyorsun falan dersiniz.Yanılıyıyorsunuz sayın okuyucum. Çok yanılıyorsunuz. Sizlerin düşündüğü gibi ergenlik aşkı değil. Gözlerinde kendimi bulduğum adam nasıl ergenlik aşkı olsun. Bana yaptığı tüm ihanetlere rağmen affettiğim adam nasıl ergenlik aşkı olsun ? Ergenim ama  benim aşkım ergenlikten öte anlıyormusun okuyucum. 15 yaşında olmama rağmen Aşk o kadar yıprattı ki beni artık kalbimde değilde beynimde kelebekler uçmaya başladı sanki. Beynimi hissetmiyorum.Banyoda her gün hıçkırıklara boğularak ağlamak o kadar yıprattı ki beni. Tüm bunlara rağmen vazgeçmedim... İyiki de vazgeçmemişim. Artık Sevdicek de beni çok seviyor. Bana o kadar çok bağlandı ki anlatamam. Tüm bu hıçkırarak ağlamalarıma uykusuz kalışlarıma değdi. Neyse uzatmayalım okuyucum. Velhasıl size tavsiyem sevdiğinizden vazgeçmemenizdir. İnanırsanız ve de ilk günkü gibi severseniz hedefinize ulaşırsınız. Kendinize iyi bakın. Aşk dolu günler dilerim.
( Vazgeçme başlıklı yazı aysemm tarafından 12.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.