ÖZLEMEK... SESİNİ KOKUSUNU ELLERİNİ GÖZLERİNİ ÖZLEMEK. NE KADAR DA AĞIRDIR. İÇİNDEN HİC GİTMEYEN BİR SANCI GİBİ OTURUR KALIR ÖYLECE. NE YAPSAN GİTMEZ O ÖZLEMİN VURDUĞU DARBE.KALBİNİN İÇİNDE SANKİ BİRŞEY VAR GİBİ, SANKİ KALBİNE BİRİSİ İĞNE BATIRIYOR GİBİ. BELKİ DE İĞNE BATSAYDI DAHA AZ ACIRDI. İĞNE BATMIŞ OLSAYDI ZAMANLA KABUK BAĞLAR DÜZELİRDİ.AMA YOK YOK BU ÖYLE SIRADAN BİR YARA DEĞİLDİ. BU YARA DURMAK BİLMEYEN ÖZELLİKLE DE GECELERİ DAHA ÇOK KANAMA ŞİDDETİNİ ARTIRAN BİR YARAYDI. KİMSENİN ANLAYAMAYACAĞI KADAR DERİNDİ. ŞİMDİ DERDİMİ SİZE ANLATIRDIM LAKİN BOŞVER KELİMESİNE PEK DE İHTİYACIM YOK GİBİ. BOŞVERİLEMEYECEK KADAR DERİN KİMSEYE BİDAHA GÜVENEMEYECEK KADAR DA ALÇAK BİR YARAYDI BENDE Kİ. YERLE YEKSAN OLMUŞ LAKİN KİMSEDEN MEDET UMMAYACAK KADAR GURURLUYDU BU YÜREK. 
( Özlemek başlıklı yazı aysemm tarafından 14.06.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.