Güzel kalpler iyi şeyler yapmaya yatkındır. Önemli günler ve olaylar böylelerinin yüreklerine pencere açar.

Ramazan bunlardan biridir.

 Gelin önce kendimize bir iyilik yapalım.

Kötü duygularımızı, yanlışlarımızı, kusurlarımızı telafi edip kendimizle barışalım.

Yüzümüzü tebessüme,

Zihnimizi hoşgörüye,

Gönüllerimizi affetmeye,

Ellerimizi yardım etmeye alıştıralım…

Ailemize, çocuklarımıza, akrabalarımıza, arkadaşlarımıza, komşumuza, düşkün ve hastalara, yaşlılara;

- tebessüm ederek,

-çiçek takdim ederek,

-telefon açarak,

-hatırlarını sorarak,

-ziyaret ederek,

-ellerinden tutarak vb. küçücük jestler yaparak gönüllerini almaya çalışalım.

Ramazanı sadece aç kalarak değil, maddi ve manevi anlamda yaşamaya çalışalım.

Mutluluk, kaynağını bizim oluşturduğumuz gürül gürül akan bir pınardır.

Önünü iyilik küreğiyle açarsak her gönle şırıl şırıl akacaktır.

Belki de dünya, bu vesileyle huzur bulacaktır kim bilir…

 

Başlatmaya var mısınız?

( Güzel Kalpler İyilik Üretir başlıklı yazı KARAM-41 tarafından 8.06.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.