TEDBİR KARARI VE MHP kongresi
Gecikmesinde sakınca olunan hallerde en yakın mahkemeden alınan geçici ve kaldırılıncaya kadar etkisi olan mahkeme kararına verilen addır. Bazen esas dava ile birlikte istendiği görülebilinir. Asıl davadan ayrık alınmışsa 10 gün içinde davanın açılması gerekir.
Derdest olan bir dava ,halen görülmekte olan ve devam eden kesinleşmemiş, ilk derece mahkemesinde bitmiş olsa bile Yargıtay aşaması nihayetlenmemiş olan davalar için kullanılan bir tabirdir.
Asıl yetkili ve görevli mahkemede bulunan bir dava da bir başka mahkemenin karar vermesi her zaman için derdestlik itirazı ile karşı karşı ya gelinir. Yani ‘’bi dakka kardaşım senin görevin sana benim görevim bana benim görevli olduğum bir saha da karar veremezsin’’ diye aleyhine karar verilen her zaman itirazda bulunabilir..
Parti Genel kurul Kararı, parti anayasasıdır. Doğal ve seçilmiş her seçim bölgesinden gelen delegelerden oluşur. Parti tüzüğünün bile önüne geçebilir.
2002 yılından beri dönüşüm sürecine girdiğini söyleyenlerin önderliğinde, Atatürk Cumhuriyetinin ------önce hukuk motiflerinin,
------ Öncelikle eğitim ve diğer kurumlarının idari yapı ve uygulama mevzuatının,
------Yüksek Askeri şura,Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu gibi anayasal kurumların yapısının
------Silahlı kuvvetlerin askerlik süresi ve sözleşmelerle ve Sivil Ceza kanununa tabiyeti ile
çözünürlüğünün sağlanması
------Özelleştirme adı altında darül harb sayılan devletin, İKTİSADİ DEVLET TEŞEKKÜLLERİNİN gerek
gayrimenkullerinin gerekse işletme ve demirbaşlarının GANİMET olarak paylaşımı
------Özerk kurumlarla muhalif olma ihtimali olan şirketlerin –medya unsurlarının-kamulaştırması
yapılırken aynı sektördeki dolandırıcı şirketlerinin yalnızlaşarak tekelleştirilmesinin ve
karlılıklarının olağan üstü arttırılması
-----Tüm bunlara karşı koyacak muhalefet partilerinin-sendikaların- dizaynı ve memur zihniyetlilerin risk alma kabiliyeti bulunmayan zihinlerin lider diye sultalaşmasının sağlanması
Belirtilen hususların tümü siyasi ve hukuki gerçeklerdir ve toplumun hassas bireylerince sağdan soldan olsun bilinmektedir.
MHP KONGRESİ ,bu bakımdan önemlidir. İki partili başkanlık sistemi ni kurarak sistemin önünü tıkadığına inanılan partinin ekarte edilmesi iki turlu sistemde sağlanacaktır.MHP hiçbir zaman sağın tüm oylarını alamayacağı gibi solun ileri platformunda bulunan etnik –mezhepsel ve ideolojik solcuların da oyunu alamayacaktır..Bu durum da düşünlen ve oluşturulmaya çalışılan başkanlık sistemi ile MHP ıskartaya çıkartılıp zaman içinde yok olması sağlanarak BOP denilen projede hiçbir zaman ikna edemeyecekleri ülkücüleri saf dışı bırakacaklarıdır…
Bu durumda MHP nin muhtemel Kasım baskın seciminde dipdiri ve iddialı bir şekilde olmaması istenmektedir.
Kongre yıpranmış yüzlerin işletme körlüğüne kapılmış zihinlerin önünü açması bakımından önemlidir. Genel Başkan kendisini yanlış yönlendiren cevre baskısını sıfırlayarak adaların hepsinin görüşü ile bir oluşuma gitmesi gerekir
Genel Başkan bunu yapmaya bilir. Ama kesinlikle yapmayacağı husus KONGREYİ ENGELLEMEK YADA SAİBELİ HALE GELMESNİ SAĞLAYACAK VARYASYONLARDAN KAÇINMAK OLMALIDIR…
Yarın ÇEMİŞGEzekten DEN BİRİSİ BASKA BİR İHTİYATİ TEDBİR KARARI GETİRİR.
Bunlar partinin nüfuzunu olumsuz etkileyen,Komik ŞEYLER…
Av. İbrahim Halil EROĞLU

( Tedbir Kararı Ve Mhp Kongresi başlıklı yazı HALİLİ tarafından 1.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.