Bir Hasan Karakaya Geçti

       Şehitlikten yeri kaptın diye Sakın Geçme  kendinden ..

     şehitlik gömüldüğü parselasyonla  Yada dikilen tabela ile gerçekleşmiş olsaydı haklıydın ama ölüm Şekli ve yeri bu işte belirleyici unutma...

       Doğruysa Viagra hemde islâmın beş şartında.n birinin icra edildiği Şehirde bunu yaptıysan cok ayıp ..TV nin El cezire ve ABD bağımlısı olması bunun bir asparagas olma ihtimalini de ortaya koyuyor..Ama tarihe not düşmek adına seni unutmamak için Yaptığın Yanlışı burada yazacağım.Ama senin inkar eettiğin Ölüleri rahmetle anınız kutsiyetine ve seninde Ölümüne halel getirmeden yazacağım ...

      Sağlığında hep ölülerle uğraştın Ölüleri hayırla anınız kelamına karşı böyle bir söz yoktur diyerek..Ağza alınmayacak Galiz küfürleri siyaseten bağlı olduklarına tersten methiye diye dizdin

      Alçak bile değil Çukur seviyesine ineceğim diyerek Üstad'ın cümleyi de kendine ait miş gibi kullanıp hak deliği ile bok deliği karıştırdın ve eşrefi mahlukat olan insanı bir Kabızlık ürünü olarak anüsten düşürttün...Bunları niye yaptın??

       Bir tıp doktoru iken cüzzama karşı verdiği mücadele ile onu Türkiye de sıfırlayan lepra hastanesi ni kuran kadına kimsesizlerin cocuklarının okumasına yardım edip binlerce çocuğa imkan verdiği için saldırdın .Oysa o da yoktan gelip Varlığı ile Türk Tıp tarihini şenlendirdi..Prof Dr Türkan Saylan..

       Atatürk le. Ilgili dediklerini burada yazmayacağım bile...Atatürk e laf edecek adamın onun yollarından geçip Libya yı Çanakkale'yi Bandırma vapurunu Samsuna çıkışı kongreler Süreci ile Sakarya yı yaşayıp Afyon Kocatepe çıktıktan sonra tek tekere Muhtaç bir kadronun cumhuriyeti kurması seviyesinde olup o kanun mantalitesi ve zincirleme hareketlerini gerçekleştirip karşısında koca bir kara tabloya ragmen bunu gerçekleştirmesi Lazım .Sen ki sadece bir gazete de köşe Yazarlığı yaptın.Sana Düşen ona sadece SAYGI duymaktı ama onu bile beceremeyip ,iktidar yakınlığı ve iktidara yakın etmek istediklerin için kaleminde hep irin aktı..

         Inancım Gereği ben sana yine kötü yazmıyorum Sağlığında yazdıklarını eleştiriyorum 

          Keşke insanların oluşturdukları manevi şahsiyetlerine iktidara yalakalık yapacağım diye küfürler yazmasaydın da şimdi şu milletin Yarısı senin kabrine sülfürlü atık atmayı değilde  Fatiha'yı eksik etmemeyi düşünürdü...

Allah taksiratını affetsin ....

( Bir Hasan Karakaya Geçti başlıklı yazı HALİLİ tarafından 3.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu