1 Hasetizm
    
      HASETİZM.....
     Başarısızlık anlayışının hakim olduğu  bir sektörde başarı sadece umut olarak kalmaya mahkumdur..
     Başarısızlık anlayışı nın özünde kıskançlık hasetlik vardır..KARDEŞ kardeşi kıskanırsa ortak ticaret yapıyorlarsa ticareti bozulur. Arkadaş arkadaşı kıskanırsa ekip sporlarında müsabakalar mağlubiyetle sona erer..
          Kapitalizmin istediği insan modeli Bencil insan ,bencil insan ,kıskanç insan kıskanç insan yalnız insandır..Yalnız insan ın ne sermayeye ne de sermaye gurubuna karşı bir diyeceği olacaktır.Onun yapacağı sadece itaatle üretime Dolayısı ile kapitale katkı payıdır.Payı oldukça insandır yoksa insan bile değildir
      Bireysel sonuçları olan Başarısızlık endeksli Anlayış siyaset gibi toplumun tümünü gerek başlangıç gerek sonuç itibari ile kavrayan bir alanda olursa Zararın tamamı topluma alır...Peygamberimiz de  Kıskançlığın iman zaafiyeti OLDUĞUNU bir hadisi şeriflerinde dile getirmiştir..
    Insanlar siyaseti yaparken kim olmasından ziyade kim olsunda daha faydalı olur diye yaparlarsa akıl-iman-timsal niteliği olanlar sahne de olur...
Ali olmasında veli olsun siyaseti 1983 den beri Türkiye yi getirdiği nokta belli dir...
--Seks ticaretine Dayalı turizmi
--Ticaret güvensizliği
--Bilim sahteliğinin hakim olduğu akademi
--sanatçısız bacak sanatı
--emir Komuta zincirinde bağlı gazeteci 
--Özgür düşünemeyen kuzu üniversiteli 
--siyasileşmiş rahatsız etmeyen adaleti
--İnşaat işçisi,müteahhitleştiği konut üretimi
--Ailesi idaresizlerin başkanlaştığı belediyeler 
--Korkakların komutan olduğu silahlı kuvvetler
O ZAMAN HERKES SUÇLU
   Hatırlayanlar bilir,1980 li yıllarda Tarık Akan filmi vardı..
Ilk sahne Mahkeme önünde hakim soruyor "kaç yaşındasın "
  Tarık cevaben "ben yaşamadım ki" ile film Başlıyor ..
   onun anlatımları ile topluma karşı isyan haline gelen TARIK Elinde Bıçakla  Istanbul un en işlek yeri Eminönü meydanda toplum olarak kabul ettiği kalabalığa Bıçakla saldırıp tüm yaşadığı olumsuzluklara isyan halini anlatıyordu...
     Bu Yüzyılda bu hali görevilseydi senarist TARIK ı  ışid Önder i yapardı  

( Hasetizm başlıklı yazı HALİLİ tarafından 19.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.