1 Bahçeli
BAHÇELİ...
MHP nin son başbuğundan sonra genel başkanlık mevkiinde bulunan ve yaklaşık 19 Yıldır da Aralıksız başkanlığı sürdüren kimse...
Abartısız yaşamı seven,klasik şeylerden hoşlanan düz mantıkla Kuralları olan ve onun dışına asla taşmayan ,arada bir cümle ile kitap gibi konuşan ,yakın olanların çok sevip uzaklaştıklarında nefret söylemi gerçekleştirdikleri Şahıs ...19 yıl boyunca ne kilisenin papazına nede cami nin imamına yaranabilmiştir ..Genel Başkan seçilip ilk gazete ropatajında beyaz Çorap ve bıyıkla işe başladığında herkes onun gerçekten Beyazı sevmeyip bıyıktan hoşlanmadığı için bundan bahsettiğini zannetmişti ama o aslında bir zihniyet devriminden bahsettiğini aradan yıllar geçtikten sonra alt Kültür'e ait Davranışların parti dışına itilip entellektüeller den dışarıdan kadro oluşturduğunda ve seçim çalışmalarında modern görünümlü kadın ve Gençler'in çoğalması ile Anladık ...
Katı ve düz kurallarına Aykırı OLDUĞUNU zı anladığı an gözünüzün ve rütbenizin derecesine bakmaksızın ,ülkenin genel Şartları partinin durumu ne olur gibi şeylerle geciktirmeksizin gereken neyse yapmış ve bizzat başkanlık Divan'ı üyeleri bile hedef olduklarını ,yapılanlardan sonra haberi olmuştur..Bu belki de genel yapıyı bilip parti içi organlardan süzülerek gelenlerin bile o entellektüeliteyi yakalayamadığıdüşüncesinin  kaynaklık etmesinden dir..Adana lı olması yerel Özellikler in de bu konuda azda olsanelirleyiciliği vardır ..Yani Kırılma noktasına kadar nezaket çerçevesinde  kalır ama Kırılma noktasından sonra artık gözü Görmez .Neye mal olursa olsun gereğini yapar..
Olmazlardan hareket ederek oluru bulmaya Çalışır 2002 seçimlerde Hatırlayın DYP ve RP kenarda kalıp dinlensin açıklamasını hemen seçim sonuçlarının açıklandığı gece beyan etmiştir..Muhalefetin kimler  olacağını söylerken aynı zamanda iktidarında kimler olmayacağını söylemişti..Aynı olay 7!Haziran Seçimlerinde MHP nin muhalefette kalacağını söylerken aslında iktidar ortağı olmayacağını söylemiş AKP yi yine iktidara mahkum etmiştir .Bu. Iki söylemde zamanlama itibari ile Başında bulunduğu partinin, pazarlık Gücün ü düşürmüş ama kartlar acık oynamaktadır. Yani tüccar zihniyetli pazarlık siyaseti yerine ilkeli siyasetçi olarak Kuralları baştan koyup tüm oyuncularıda bu kurallar çerçevesinde oyuna sevk etmekte ve diğer partiler dahi bu kurallara uymak mecburiyetinde kalmaktadır...
Parti içi Siyasal rakiplerini bile dışarda bırakmayıp yanına almakta onları dönüştürerek muhalefet i sustırmaktadır .Amerikan secimlerinde Clınto N ın Kızılderililere ait OLDUĞUNU bir sözü vardı "düşmanını çadırın dışında bırakırsan çadıra doğru işer ,içeri alırsan içerden dışarı işer"çadırın böylece temiz kalacağını söyleyerek,  sosyal demokrat bir amerikalının bile oportinistliğini göstermiştir..Clınton vari bu özellik Bahçeli dede vardır...
Ulusal düzeyde alt yapı oluşturabilecek ,Ümit Özdağ Tuprul Türkeş Koray Audın gibi şimdilik Hatırladığım potansiyel genel. Başkan Adayları olup her kongrede mutlaka birisi karşısına çıkmış  ve bugün için bunların üçü de Devlet Bahçeli'nin sevmeseler bile  yanındadır 
Ulusal düzeyde güç oluşturmayıp delegenin kimsenin elime geçmesine izin vermemektedir Bir arıza gördüğü an operasyonu yapıp seçim var diye ertelemeksizin gerekirse 10/15 parti il Teşkilatı'nı bile görevden alabilmektedir..22 Mart yerel seçimler öncesi Konya Kütahya Tekirdağ Haziantep gibi vilayetlerin seçime 2/3 ay kala görevlerimden almış yenilerini atamıştı..çünkü o da Biliyor MHP  li kızsa da köpür Se de gidip sandıkta oyunu yine  kendisine veirir..
Mevcut siyasi partiler yasası ,mevcut parti liderlerine Ömür boyu (- olağanüstü absürt. Seyler olmazsa-)genel başkan olabilme yetkisini Dolaylı olrak tanımaktadır..Öyle bir ikili ilişki kurulmuştur ki delege genel başkanı ,genel başkan delegeyi belirleyecek il Başkanı'nı Belirler .Bu durumda parti Gücünü hiç bir zaman dağıtmayan Devlet Bahçeli ,parti organizması dışından üst Düzey burokratlari meclise getirirken bunlar parti  dışından olduğu için dönemsel olarak fayda sağlamakta fakat delege üzerinde partiyi ve partiliyi bilmedikleri için  tahakküm edememekte diğer A kadrosu gözükenleri ise büyük Şehirlerde gösterip birbirleri ile dengeyi sağlrkken kendi memleketlerinde bile delege ağırlığını ortadan kaldırarak Başkanlığı'nı Ömür boyuna tahvil  ettirmektedir .
.Bu Siyaseti kimse yenemez ..Akıl Hariç
( Bahçeli başlıklı yazı HALİLİ tarafından 10.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.