Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 30.11.2015
Okunma Sayısı : 1101
Yorum Sayısı : 0
Bir kez daha aşırı yorgun bir şekilde ve büyük hayal kırıklıklarıyla evinden içeri girer… Canı pek bir şey yapmak istemez… Televizyonun karşısına geçip, izleyebileceği güzel bir şey arar…

O sırada bir kanaldaki haberin alt yazısı dikkatini çeker… Televizyonun sesini biraz daha açarak, sadece habere odaklanır… “Ünlü bir araştırma kurumu tarafından yapılan bir araştırmaya göre; birçok gencimiz, iki yıllık üniversite mezunu olduğu için iş görüşmelerinde reddedilmekteler… Aynı araştırma içerisinde, 4 yıl okuyan birçok öğrencinin de iş bulma konusunda gittikçe zorlandıklarını ortaya koyan veriler yer alıyor… Zira yine birçok işyerinin; alınan eğitim yanında, iş talebinde bulunan kişinin mevcut işle alakalı tecrübesi olup olmadığını da göz önünde bulundurduklarını ortaya koymuştur… Ne yazık ki bu sayılan özellikleri aramayıp, iş yerinde yetiştirmek üzere eleman alanların sayısı çok azdır…”

Bu haber canını çok sıkmıştır… Kendisinin seviyesindeki kişiler işlere alınmakta zorluk çektiği gibi, kendinden yüksek seviyede eğitim alanlar da iş hayatında zorluklarla karışlaşmaktadır… “Yok mu buna bir çare…?” derken, bir önceki haberin ardından gelen haberle dikkati yine dağılmıştır…
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Alimin Cahili 2. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 30.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.