Hikaye / Toplumsal Hikayeler

Eklenme Tarihi : 26.11.2015
Okunma Sayısı : 1083
Yorum Sayısı : 0
Bunu hazmedemedi… Koyulan yasaklar ve yeni kurallar yüzünden istenilen hedefe ulaşmak imkânsız görünüyordu… Kimse tatmin olmuyordu… Tabi bu durum, dizi ve film sektöründe de büyük bir sıkıntı yaşatmaya başladı… Dizi oyuncuları ve set ekipleri aşırı yorgunluk ve yoğun iş temposundan kaynaklanan stresten ötürü perpeşiran olmuşlardı… Tüm bu olanlar da onu iyice çileden çıkarıyordu… Tam herşeyin sonuna geldiğini düşünmeye başlamıştı ki bir anda o anki düşüncelerin yerini başka düşünceler almaya başladı…

Ne kadar dizi seti varsa hepsini dolaştı… Aklındaki fikirleri oyuncular ve set ekiplerine anlattı… Mevcut koşulları göz önünde bulundurunca herkes tereddütsüz bir şekilde bu fikri kabul ediyordu… Aldığı her olumlu yanıt, ağzının kulaklarına varmasına neden oluyordu… Senaryo, kabaca hazır gibiydi ama yine de üstünden geçmekte fayda vardı… Tüm ayrıntılar en uç noktasına kadar gözden geçirildi… En ufak bir hata, kabul edilemezdi… 

Deyim yerindeyse ölümüne bir hazırlık ve kontrol çalışmasının ardından en büyük filmleri için işe koyuldular… Ama sonucu her ne olursa olsun maksat âdet yerini bulsun diye o sık kullandığı malum komutu verdi… “Evet arkadaşlar… Hazır… Kamera… Vee Motor…”
 
( Bir İnsan Nasıl Raydan Çıkar - Ve Motor 4. Bölüm başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 26.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.