BIR ALÇaKLIK VAR ...
-Rusya ,Suriye ye girdi.Gizli destek aleni desteğe dönmek mecburiyetinde neden kaldı..?
-30 Yıldır cinayet işleyen Yasadışı örgüt Sayısal olarak eskisinden daha fazla ve silahlı donanımı daha cok OLMASINA rağmen, öldürme metodu olarak seçim atmosferi ile Sinsice öldürme metodunu kullanmaya neden başladı ?Bu kadar kolay öldürebilen pekaka daha önce neden bu yöntemi kullanmadı?
-2 milyon Suryieli içinde profesyonel katiller ve PKK ya Katılımları araştırıldı mı?Türk Ün Kürdü ile Suriye'nin Kürdü araştırıldı mı?Turgut Çzal peşmergeleri Aldı beşbinini ABD Amerika ya,götürüp onları eğitip İngilizce öğrettikten sonra ikinci körfez krizi ile tekrar getirip saha üstünlüğü nü ele geçirip Türkiye yi bölge de ekarte ettiyse bu Suriyeli Mülteci Akın'ı siyasi sonuçları doğru tahmin edildi mi?
-Yıllarca siyasallaşmak isteyen pekaka,HDP nin baraj problemi kalmamışken bu cinayetleri işliyorsa PKK içinde kendi ni inkar var demektir.. PKK nın ve HDP içinde ayrı ayrı birimlere hizmet eden parçalanmışlıklar varsa devlet bu parçalanmışlıkları  birbirine karşı neden kullanmıyor?
-özel kuvvet Komutanları bir bütünün parçası olarak bütün içerisinde anlam taşır ..Ekipler dağıtılarak karargâhlara neden komutan olarak gönderiliyor?
-Yeni mezun ordunatta yetişen ve kademede çalışması gereken yeni astsubay Çocuklar ilk görev yeri olarak Ateş'in içine neden gönderiliyor???
--Seçime giden bir ülkenin başı Yada barajı ilk defa geçen bir parti neden kendi insanlarını öldürtsün??Öldürtmüyorsa basın ve medya bunun sunumunu neden böyle yapıyor?
SONUÇ ...:Cevaplar verilirse doğru Yada yanlış ,Türkiye nin bir ajan kazanına döndüğü ,devlet birimleri içinde ve medyada karşı istihbaratlara hizmet eden ve devleti Güçsüz leştiren stratejik noktalarda görev yaptıkları,12 Eylül öncesi komünistleri 72 fraksiyona Bölen MİT şimdi dah cok Donanım ve yetişmiş elamana sahip OLMASINA ragmen pekaka daki bölünmüşlüğü parçalnamışlığa dönüştüremiyorsa ,Kadın ve aile bakanlığına bağlı bir birine dönüştürülüp aile yapısının korunmasına hizmet etmesi gerektiği ortaya çıkar
( Bir Alçaklık Var başlıklı yazı HALİLİ tarafından 3.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.