Hikaye / Dostluk Hikayeleri

Eklenme Tarihi : 10/1/2015
Okunma Sayısı : 1375
Yorum Sayısı : 0
İçindeki tüm derdi sıkıntıyı boşaltmıştı sanki… Sanki aynı zamanda içindeki tüm umut parçalarını da boşaltmıştı… Sözlerindeki sitemkârlığı ve karamsarlığı tahmin edebilmek için alim olmaya gerek yoktu… Ona hak veriyordum… Çünkü çevremdeki insanlar da bana inanmadıklarında benzer duyguları ben de yaşıyordum… 

Kısa bir sessizliğin ardından; “Seni çok iyi anlayabiliyorum…” dedim… “Ama senin de dediğin gibi çıkmadık candan ümit kesilmez… Benim canım çıkmadı ve benim gibi henüz canı çıkmamış, bir yerlerde senin var olduğunu düşünen bir sürü insan var… Bilmiyorum faydası olur mu ama bir yerde ünlü bir düşünüre ait bir söz duymuştum… ‘Üzülme… Bir yandan korku bir yandan ümidin varsa iki kanatlı olursun, tek kanatla uçulmaz zaten. Sopayla kilime vuranın gayesi kilimi dövmek değil, kilimin tozunu almaktır. Allah; sana sıkıntı vermekle tozunu, kirini alır. Niye kederlenirsin? Taş; taşlıktan geçmedikçe parmaklara yüzük olamaz. Yüzük olmak dileyen taş; ezilmeyi, yontulmayı göze almalıdır.’ diyordu…” Bir faydası olmasını umut ederek onun bir şeyler söylemesini bekledim…

En sonunda; “Galiba haklısın…” dedi… “Karanlığa gidenlerin peşinden gitmektense onları peşimden getirmek için çabalarım… Başaramasam da en azından denerim…” diye devam edip, umut dolu bakışlarla yüzüne bir tebessüm kondurdu… Kaybedilmeye yüz tutmuş Umut’un yüzündeki mutluluğu görünce benim de yüzümü bir tebessüm kapladı…
 
( Bir Gün Kaybolursam Ne Olur - Bölüm 5 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 10/1/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.