SEVDA İLE SEVDALISI

Sevdam ... Dedi adam. Kadın baktı sevdalısına gözlerinde,fırtınalar koparak.Ne çok yakışıyor dedi sana sevda.Gerçektende öyleydi,sevda yakışıyordu kadına.Nefesi kesiliyordu onunda sevdalısının gözlerine baktığın da,içinde mavi  kelebekler uçuşuyordu.Her fırsatta dile getiriyordu sevdiğini kadın da sevdalısına.Çünkü seven sevdiğini söylemeliydi.Adamda tıpkı kadın gibi düşünüyordu neden sussundu ki haykırmalıydı sevgisini sevdasını,ikiside tamamlıyorlardı bir birlerini ikiside seviyorlardı delicesine.Adam şairdi her kelimeyi şiire dökebilen,kadın hiç şiir sevmezdi gün geldi şair ona şiiri sevdirdi.Çok mutluydular. Bir gün adam " hadi " dedi şiirleşelim,kadın durdu nasıl olacak bu?Adam ben sana şiir yazacağım sen de bana olurmu dedi.Gülümsedi kadın ama ben nasıl yazarım bilemem ben hiç şiir yazmadım ki.''Sen sevdanı,aşkını,beni yazamazmısın?''Dedi adam. düşündü kadın nasıl yazmasındı içimde sevdası olan adama yazarım ''evet seni yazarım,sana yazarım,hep bizi yazarım'' Dedi kadın.Ve başladılar yazmaya,döküldü sevda sözleri kaleme,döküldü sevdaları kağıda, döküldü yürek yangınları beyaz sayfalara.Yazdıkca coştular,coştukca tekrar tekrar aşık oldular,nefesleri kesiliyordu beklerken yeni bir şiir yazacakları anı.Şiirlere hayallerini yazdılar,şiirlerde vuslata  erdiler,şiirlerde sevdiler,seviştiler.Artık konuşmayı bırakıp şiirleşmeye başladılar.Sevdalarını şairce yazıp,şiirlere anlatılar...

                                                                     SEVDEGÖR

( Sevda İle Sevdalısı başlıklı yazı Mavi Düşler tarafından 16.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.