Ben seni görmek için sınırlarımı zorlarken ; senin umursamadan alaycı konuşmalarından ya da senden vazgeçtim diye korkup önüme bir parça yem atmandan anlamalıydım ...

       Ben hayatta hiç kimseye bu kadar sabırlı davranmamıştım oysa ki. Severdim özgürlüğümü asi olmayı ; bir bardak suda fırtınalar koparmayı kimseye hesap vermemeyi ... 

       Bir bunları severdim ; bir de seni sevdim ... Sev-gilin değil sevdiğin olmayı istedim. 

       İlk defa biri benden hesap sorsun istedim. Bir açıklama beklerdin bu biraz açık değil mi? Ya da hayır ! Bir yere gitmiyorsun evde oturuyorsun gibi bir şeydi bu... 

       Beni sorgula,duygularımı sorgula istedim,olmadı... 

       Ne kadar da kolaydı senin için,ne kadarda zahmetsiz... 

       Tabi ki bocalardın emindim düzgün insan olduğundan; Hayatın hiç dışına çıkmamış kadar düzgün 

       Emindim beni çok sevdiğinden ve düşündüğünden.Nedenleri ve niyeleri merak etmedim,hiç inan etmedim, bu kadar sevgisizliğin de seni nasıl bu kadar sevdim? Onu merak ettim... 

       Benim için ne düşündüğünü,beni nasıl gördüğünü,sendeki beni  merak ettim... 

       Şimdi tekrar başlasak da yalnızılığı paylaşsak da sana gönlümü açabilir,gözü kapalı güvenebilir miyim sanıyorsun? 

       Şimdi artık tek başınayım ... hiç yoksa hakkını veriyorum yalnızlığın. 

       Sensizliği ve yalnızlığı tercih ediyorum ve emin ol,Şimdi daha MUTLUYUM...


                                                            S.Ö
( Neden Vazgeçtim başlıklı yazı Mavi Düşler tarafından 10.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.