İyi olmaya çalışmak,hep iyi olanı düşünmek,çevrende olup biten bazı iyi olmayan insanların niyetlerini görmene engeldir bazen ..bazen de en ağır darbeyi iyi olmaya çalışıyor olmaktan alırsın ...sonra aklın başına gelir ..sonra ne çok şeylerden nasıl da geç kaldığını farkedersin..birileri seni anlamaya çalışır gibi yapar hep..ama kimse seni anlamaz kimse derin bir empati kurmaz her nedense?oysa herkes birbirinden bir empati anlayışı bekler beklemeli de çünkü insan olan empati kurar her zaman..yaşamak için nedenlerin varken bir gün bir insan yaşama nedenin olur sonra tüm nedenlerden vazgeçersin bir anda,yada uzun süreli bir kararla,bazı kişiler  vardır kendini çok zeki zannederler ve karşısındaki kişiyi  aptal yerine koyarlar ve küçük düşürmeye çalışırlar, bazıları ama herkes kendinden emindir insan kendisinin aynasıdır çünkü ..insan kendinden ödün vermeyi de bilmeli vermese olmaz bence ..insan bazen vazgeçmeyi de bilmeli ..ya insan gibi yaşamalı...eğer olamıyorsa insan gibi insan ..yerin dibine batmalı o zaman...insan olmak her adamın harcı değildir çünkü..

                                                                                                                             SEVDEGÖR
( İnsan başlıklı yazı Mavi Düşler tarafından 13.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.