1 Yaşam Heybemden - 18 --

**** Çizildiniz mi ? O halde sizde silin.

**** Ederi sıfır olanlara intizar etmektense Allaha havale etmek en güzel yoldur.

**** Bazılarının  hayaıinda geçtiği köprüler hep dayıların inşa ettikleri ayılarla doludur.

**** Karşınızdakini mutlu eden bazı hitaplar vardir. Bebişim, canım, hayatım, kraliçem, kralım gibi... o kelimelerin sonundaki ( m ) harflerini coğaltınız ki katlansın mutluluklar..

**** Bazı insanlara sevgiden bahsedince; Şuur altında  yer etmiş carpık iliskierin örtüşmesi ile öküz altında buzağı arama hastalığı nükseder. Öyle olunca da sap saman birbirine karışır ve doğması muhtemel sevgi ve saygılar heba olur.

**** İçten, inandırıcı ve samimi özür dilenmedikçe enkaz haline getirilen gönüllerde sevgi, saygı ve yeniden dostluklar yeşermez.

**** Kimi huzurları keşfeder; kimileri de can çekişir. Ne yaman çelişkidir.

**** Kimileri sadece malzeme ve kaynaktır. Başkaca da ederi yoktur.

**** Ah almayın. Alırsanız AH; bir gün derler halinize VAH VAH !

**** Yaşadıklarınız menfi veya müspet yönde sizi besliyor ve malzeme oluyorsa asla zarar etmezsiniz.

**** Ne olursanız olun; ama hep kendiniz olun.

**** İyice; enine boyuna kesin bilgiye sahip olmadan hiç kimse hakkında fikirlere dayalı eylemde bulunmayınız.

**** Yanlış veya doğru yaptıklarının, söylemlerinin arkasında duran karakterler daima takdir-e şayandır.

**** Kendinize sahip degilseniz bir baskasina sahip cikmaya yeltenmeyiniz.

**** Vaatlerinizden kurtulmanın bir kestirme yolu da; bahanelerle kavga ortamı yaratmaktır.

**** Duygu sağanağında ıslanarak söylediğiniz iltifatlar ve verdiğiniz sözler; sağanaklar dinip kurulandığınızda  unutulup gider.

**** Haksız yere hakarete ve aşağılanmaya maruz kalanın nefreti ve öç alma duygusu en tehlikeli silahıdır.

 

( Yaşam Heybemden - 18 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 5.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.