****Sen varsın diye ; benim hayatım var.

**** Meğer ne kadar üşümüşüm; sen gülümseyen gözlerinle bakınca anladım.

**** Seni bana yazmıs yaradan ; gerisini zaten okumam.

**** Biz sevda ile davalıydık. Tek celsede müebbede mahkum olduk.

**** Ben tescilli bir sevgi sabıkalısıyım..

**** Gönlümde çalar durur bir kürdili hicazkar ve geçer taksiminde nice hatıralar.

**** Bir yüktün sırtımdaki yaşam küfemde.  iyi ki düştün yere. Ve iyi ki helalleşmeden ; bir aksam üstü belirsiz bir perondan hareket edip, kaçtın gittin meçhullere... Bir bagajda hatıralarınla doldurduğun numarasız valizle..:

**** Ben sendeki bilmediğin seni sevdim.

**** Girdap olsan içine çekersin .. Ben yüzme bildikten sonra kaç yazarsın ki ?

**** Kırk yıl önce içmiştik kahvemizi hem de sade. Şİimdi ne hatırı kaldı ne de dostluk nedense.

*** Özlemek mi ? İnsan sadece ederi olanı özler ve yolunu gözler. Gerisi lügatta bir kelimedir.

**** " KIMBILIR KI !! "ile baslar veya biter ya öyküler ve şiirler bazen. Bellidir aslında nasıl biteceği bastan. Edebiyatın işgüzarlığıdır  anlatılan.

( Yaşam Heybemden - 17 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 5.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.