**** Ezan huşu ile dinlenildiğinde ; o yankının yayılıp maneviyatın eteklerine savruluşu ne muhkem duvarlar örer gönül tellerinde.


**** Korkarak değil; severek, aşık olarak Allah'a daha yakın olunur.


**** Orucun sizi tutmasına izin vermezken; uykunuza da oruç tutturmayın.


**** Birilerinin icraatlarını onaylamak varlığını kabul etmektir.


**** Vesveselerle yaşamak insanı yorar ve bezdirir.


*** Sevmediklerimi ve sevmeyenleri kaybedeceğim hiçbir şey olmadığından umursamam.


**** Ben sevmediklerimden değil, sevdiklerimden korkar ve çekinirim.


**** " Çocukluğum harika geçti !" deme şansına sahip olanların; daima başarılı ve mutlu olacaklarına inanın.


**** Mağrur ve dik baş olmak; öneri ve tavsiyeleri reddi gerektirmemelidir.


**** " Canımdan çok seviyorum !" diyen ; sizi candan öte ve dünyası olarak gören bir kadınınız varsa; umurunuzda olmaz dünya.


**** Size " bir sure yalnız kalmak istiyorum " ricasında bulunanı kendi haline bırakın. Yalnız kalmakta bir hipnoterapi yöntemidir. Bazen de ret etmenin kibarcasıdır.


**** Birilerinin çaresizliklerini görüp de arkasını dönmek insanlıkla bağdaşmaz.

 

*** Size elini uzatmış birileri varsa elini tutun.


**** O hep güvenip ertelediğin yarınlara çıkma garanti belgesi nerede satılıyor ?


**** Erteleyip biriken meseleler , sahibini altına alıp ezerler.


**** Bugün geçsin hele , yarınlar ne güne dersin. Atarsın gününü yarına. Bir de bakmışsın yığılmış onca ertelediklerin üst üste.

 

**** Zaman geçer, çok sular akar gider kumlar kalır ve durulur insan.

 

( Yaşam Heybemden - 7 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 26.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.