*** Sen insan gibi sev de; bir gün nasılsa alıcısı olur.

 

*** Kimseyi ayarsız terazilerde tartmayın.

 

*** Gönüllere hovarda sevdalar yüklemek ; beyhude ziyan anlar yaşatır.

 

*** Ruhunuzu rahat ve geniş tutarsınız; içine neler sığmaz ki .

 

** Huzurlu iseniz ; başarılar sizindir.

 

*** Yollara iyilik ve güzellikler ser. Belli mi olur; nimeti çiğnememek için öpüp de başına koyan olur.

 

*** Tutar veya tutmaz. Sen aşılı sevgi fidanlarını dikmekten vazgeçme.

 

*** Güzel ahlak adına kendini muhafaza eden ve ifratlı ihtiraslarını pes ettirenler çok güçlü insanlardır.

 

*** Kendini iradesi ile şekillendirenlerin yaşamları mutluluk getirir.

 

*** Yaptıklarınız eleştirilmiyor ise bilin ki sıradandır.

 

*** Şu para denilen şey olmasa da ; gönlümüzce yaşasak ya.

 

*** Her insan hayalleri ile yüzer.

 

 

 

** Bendedir kahırla yaşamanın nedense her türlüsü... Adını koymalıyım : işte sevda türküsü .

 

** Şu kıyıya vuran dalgaları dinleyin... Sanki özlemle yanan sevdalı bir yüreğin sesi gibi .

 

** Renkler bile başladı değişmeye. Az sonra karanlıklar çökecek ve siyahlara bürünecek oysa hepsi .

** Dünya'nın sesi çıkar şu koca yüreğimden .

 

** Nice çığlıklar birikir içimizde. Hani şu bağırıp, söyleyemediklerimiz. Yüklenir gönül tellerine ve her dokunuşta dönüşür notalara. Bir cümbüştür başlar vakitli vakitsiz ve ne güfteler oluşur dinlediğinizde. Çığlıkların valsi başlar sessizce.

( Yaşam Heybemden --- 4 --- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 18.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.