Senden nefret ediyorum

Öyle bir ''Giriş'' yaptın ki hayatıma. Tüm çıkışlar tutuldu. Ben yokluluğunda tutsak, yüreğimde bir avuç sevda ile hala seni özlüyorum...

Keşke hiç çıkmasaydın karşıma. Kesişmeseydi yolumuz. Belki de bu kadar yanmazdı içim. Keşke bu kadar keşke tekrarına maruz kalmasaydık. Keşke dediğimiz her gün iyi kilerimiz asılıyor umut kılıfına bürünmüş darağacında.

Yıllar acıları silmeye yetmez yetmedi. Bu değişmez biliyorum. Değişen yalnızca zamandır unutma. Onca yıla rağmen hala aynı hatıralar belirir gözlerimde. Öyle bir işlemişsin ki içime iç işlerimde tıpkı dış işlerim gibi sana bağlı. Sessizliğin acı sessizliğinde sesim oluyor gök gürültüsü. Her gök gürültüsünde korkardın. Güvende olduğum tek yer senin yanın derdin. Şimdi o korkunç fırtınalar yüreğimde kopuyor. Güvendiğin kendini yanındayken güvende hissettiğin adına sevdam dediğin adam bile korkuyor bu deli fırtınalardan...

Senden nefret ediyorum
Hayallerim bile hayalden öteydi. Kurduğum düşler çocukçaydı. Bırak hayallerle uğraşmayı gerçeklerinle yaşamaya alış derdin. Şimdi tek gerçeğim yokluğun ve inan alışmak sevmekten daha zor geliyor. Hala çocuk gibiyim. Büyümediğim büyüyemedim ve büyüyemeyeceğim biliyorum. Ummadık anda gülüyor ummadık anlarda ağlamaklı oluyorum. Fırtınalar kopuyor yüreğimde. Zaman bile durmak istiyor bir zamandan sonra. Gelişin cennet müjdesi gibiydi. Gidişin çok ani oldu. Gidişin o essiz azap. Yüreğim yangın yeri yananda benim de yakanda. Kendi düşen ağlamaz biliyorum. O yüzden kimseyi suçlamıyorum. Seni bile...

Senden nefret ediyorum
Niye mi?
Çünkü seni hala deliller gibi seviyorum...
( Senden Nefret Ediyorum başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 13.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.