Zamanı Gelmeyen Sözler

Her şeye inat hiç susmayız… Bilsek'de bilmesek'de konuşur karşımızdakinin konuşmasını hiç dinlemeyiz…

Gürültü… Kirliğine bayılıyoruz!

Sözlerimize edebi giydirmeden, çırılçıplak bir halde bırakarak konuşuyoruz…

Zamanı gelmeyen sözleri, zamanı gelmeden neden kullanıyoruz? Muamma!

Sözlerimiz delicesine gönülleri yıkmak için soluksuz koşuyor…

Bahar çiçekleri gibi açan, sözleri neden hiç kullanmayız? Bilmece çöz çöze bilirsen!

Tebessüm ile gülümseyen sözler karşımızda bekliyor, o gülümseyen sözleri hiç kullanmayız!

Yemin edilmiş gibi, lanetli feryatlar ile gönlümüzü yıkan sözlerin peşinde koşar, hep onları telaffuz ederiz! Kaos!

Hasret ile gönlümüz yanıyor, gönül kapılarımız birbirimize kapalı! Neden gönül kapılarımızın kapısını hiç açmayız? Hezeyan!

Başucumuzda yalnızlık, yokluk ile yatarız, bize gülümseyen sözleri elimizin tersi ile tokatlarız! Yazık!

Vuslatı kör karanlık hücrelerde yatırırız! Ayrılığın peşinde deliler gibi koşarız! Vefasızlık!

Ah ne söylersem söyleyeyim tüm sözler yüreğimi yaralıyor, yazarken ellerim titriyor…Selam ve dua ile..

Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...
( Zamanı Gelen Sözler... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 3/8/2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu