Burası Mersin Tarsus...
Ülke olarak yüreğimiz sus pus!

 Maçmış, 14 Şubat'mış, seçimmiş, altınmış, dolarmış... Geç bunları anam babam geç bunları.
Bu tarz seninmiş, o ses Türkiye'ninmiş geç bunları da!...
O bununla çıkmış, bu şununla çıkmış bırak bunları da!
Tek yürek atmamız gerekir bugün!
Bir olmamız lazım gelir.
Özgecan'a yapılan bütün ülke insanına yapılmıştır. Bütün kadınlarımıza, kızlarımıza, annelerimize yapılmıştır.
Özgecan'ın ruhuna tertemiz 77 milyon dua onu katledenlere de 77 milyon ağız dolusu beddua etmek gerek.

 Yani daha hiçbir kızımız minibüse binemeyecek mi?
Dolmuşla yolculuk yapamayacak mı?
Evine otobüsle dönemeyecek mi?
Tek başına kalamayacak mı kızımız bir dolmuşta?
Okul okuyamayacak mı?
Üç cani, bir ülkenin yüreğini nasıl da yakar böyle adice?
Nasıl da kıyar masum bir yavruya canice?

 Rabbimin laneti bu üç mütecavizin üzerine olsun!
Rabbimin kahrı onları yerle bir etsin!
Beddua bile az kalıyor bunlara, lanet bile az...
İdam niye yok bu ülkede?
Bunun beklenecek vakti bile yok!
Özgecan toprağa emanet edilmeden bu canilerin toprağa girmesi gerekir.
Kim vurduya gitsin o caniler... Lince uğrasınlar.

 O canilerin yaşadıkları her an bu ülkenin yaşamından çalınan andır.
Soludukları hava bu ülkenin havasını kirletmektedir.
İçtikleri su, yedikleri ekmek hakeza!
Rabbim sen aklıma mukayyet ol!
Kahrolası koca koca adamlar Özgecan'ı yaktılar.
Hiç mi insaf etmediler, hiç mi acımadılar, hiç mi Allah'tan korkmadılar? Hiç mi insan değildiler? Vahşilik sanırdım ki çok uzaklarda... Yanılmışım tam da yanı başımızda...

 Burası Mersin Tarsus...
İnsanlığa küs!

 20 yaşındaki Özgecan'ı bıçakladılar yetmedi benzin döküp yaktılar.
Psikoloji okuyordu belki de bu ve benzeri psikopatları düzeltmek için!
Ama cinnet geçiren bir toplumun son kurbanı oldu Özgecan!
Mekanın cennettir Özgecan. Seni katledenlerin her iki dünyası da cehennemdir artık.
Ona kıyan caniler sizi de bir kadın doğurmadı mı?
Sizin de eşiniz olmadı mı? Sizin de kız kardeşiniz yok muydu? Kızınız..

 Nemiz kaldı bizim canımızdan başka?
Onu da üç beş mütecavize mi teslim edeceğiz?
Üç beş sapık ruhluya, aklı uçkurunda olana mı vereceğiz şimdi canımızı?
Özgecan'ın çığlığı bütün Türkiye'nin kulağında olmalı acısı yüreğinde olmalıdır.
Herkes tepkisini aleni ortaya koymalı safını belli etmelidir.

 Burası Mersin Tarsus...
Ülke olarak yüreğimiz sus pus!

 Eve gidemeyecek mi şimdi kızlarımız, sokağa çıkamayacak mı kadınlarımız, okula gitmeyecekler mi, alışveriş yapmayacaklar mı?
Biber gazıyla kendini savunmaya çalışmış Özgecan. Cani da emeline engel olduğu için onu bıçaklamış. Sonra başka caniler girmiş olayın içine. Özgecan'ı atmışlar bir dereye, yakmışlar.
Şeytan taşlamak isteyenler bunları taşlasın. Lanet okumak isteyenler bunlara okusun!

 Mersin Tarsus... Rabbim sabru sebat ver onun annesine babasına ablasına ve bu ülkenin sağlıklı, vicdanlı, merhametli insanına! Ve kahrını esirgeme aramızda yaşayan bu lainlerin üzerinden!
 
( Özgecan başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 14.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.