İnsan bu kadar  güzel sever, kadın adama sırılsıklam aşıktı , birbirlerini tamamlıyorlardı.
Kadın adamdan çok şey öğrenmişti. Adam deryaydı, kadın  göldü,
kadın adamla çoğalıp, adamla azalıyordu.
Adamın  varlığıyla  besleniyordu. O  mutluysa kadında  mutluydu.  O mutsuzsa kadında mutsuzdu.
Kadının, onunla yaşayıp,  onunla öldüğünün  farkında  değildi, adam
Kadın sürekli kalbiyle ,  savaş içerisindeydi .   
Adamı  kalbinden silmek için savaştığında her defasında  sevgisinin  karşısında   mağlup oluyordu .
Bilmiyordu ne yapacağını  ne düşüneceğini yolun sonunu göremiyordu.  Kadın sevgisinden emindi, ama adamın sevgisi....
Adama olan sevgisi amazon gibiydi, ya adamın kadına sevgisi ,  tek bildiği  adamı olmazlarda, çıkmazlarda seviyordu.
 Adam  yalandan  öl  dese kadın  ölürdü. 
Kadın ömrünü adama  adamıştı. 
Damarlarına kadar yayılmıştı aşkı umutsuz  vakaydı . Aşkı karşısında kadın perişandı...
Kadının adama olan aşkı, güneş gibi sıcak ve yakıcı.  Adamın sevgisi , güneşin yakıcı  sıcaklığının  yanında  sönük kalıyordu.
Kadının sevgisi işlenmemiş altın gibiydi,  adama düşen  işlenmemiş sevgiyi  işlemekti, yüreğine...
( Yüreğine... başlıklı yazı beyhan ilhan tarafından 15.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.