*** Hayalleriniz uçuk ve hadsiz istekleri barındırmaz

*** Aramanıza gerek yoktur ki: Allah her an yanınızdadır.

*** mütevazi olmanın getirisi çoktur.

*** Ruhunu arındırabilenler, nefislerini kontrol altında tutma yetisine sahip olduklarından kötülükler icraa edemez ve alet olamazlar.

*** Sevgiler teselliler de yaşanmaz.

*** Sesin tınısı, durumunuzun verir sırrını .

*** Bırakın yazılanı çizileni..Kendiniz test edin, önceliklerinizi .

*** Yanlış zamanda aniden gelen ve zaman aşımındakilerden ; sadece betbahtlık dökülür.

*** Gönlün dile getirdiklerini,yaşadıklarını,isteklerini ve ürettikleri akılla elde edemezsiniz.

*** Salla pati bir yaşamın günah ve ayıpları çoktur.

*** Umutlarınızın sınırlarını zorlarsanız; ihlalleriniz sizi bezginleştirir ve hüsranlara davetiye çıkarırsınız.

*** Karpuz seçer gibi seçtim sevgileri ; ama kelek çıktı ne çare ki .

*** Bizatihi yaşanan şeydir mutluluk..Yaşamadan, hesap kitapla asla anlaşılmaz.

*** haddinizi aşan hiç bir konu içinde olmayınız.

*** En kibar,nazik şekilde birini kırmak,aşağılamak mı istiyorsunuz ? " Sizi kırmak istemiyorum!" cümlesini kurunuz.

*** Bir insanın umut ve hayalleri ile oynamak şerefsizlik,namussuzluk ve caniliktir.

*** Baba olmayı nasip ettin Allah'ım .. Nasıl bir sıfat ki bu ; ezildim altında hakkını vermek için...O kadar eksik var ki ; bilesin istedim !!!

*** Hiç bir şey başlamadan bitmez...Başlamadan biten her şeyi ise hayra yormak gerekir.

*** Israrla birilerine kendinizi hatırlatmak zorunda kalıyorsanız ; küçük düşeceğinizi unutmayınız.

*** En güzel kulak çekme metodu manidar sözler sarf etmektir.

*** Bir avukat arıyorum. Vekaletname hazır bile. Benim adıma hak edeni dövmeye,sövmeye .... yetkilidir. Yoruldum ben ya ; bitmiyor yıllardır. İsteklilerin şahsen müracaatları..

*** Günaydın demeseniz de olur.. Nasılsa gün hep aydınlanır.. Sonrası akşam ve gece.. Ona da" iyi olsun" diye ne temenniye ve ne de "iyi ol "diye emre gerek yok ki.. O olacağı gibi olur, danışmaz zaten. Siz en iyisi " Nasılsınız " diye bir gün; herkes ten önce sorun. O yeter de artar bile !!
( Manidar Yaşam başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 17.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.